news08.net/ads.txt

מפקד תחנת רחובות במיל’, יעקב ברמן, ערך מסיבת פרידה – המתנדבים לא הוזמנו, ונפגעו

יעקב ברמן (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד תחנת רחובות היוצא, נצ”מ יעקב ברמן, ערך מסיבת פרידה לשוטרי התחנות יבנה וגדרה, בנקודת המשטרה בגדרה. באירוע השתתפו כלל השוטרים משתי התחנות. ברמן הודה על העבודה המסורה ושיתוף הפעולה עימו, ואף שיבח את שוטריו על הישגים ייחודיים שרשמו בתקופת כהונתו.

ברמן שמאייש כיום את התפקיד החשוב והמשמעותי, סגן מפקד מרחב שפלה, אמנם הזמין את כל השוטרים אולם המתנדבים מהמשמר האזרחי אשר מלווים את הכחולים ביום ובלילה, נפגעו מכך שלא הוזמנו לאירוע. “אנו עושים ימים ולילות יחד עם שוטרי התחנה ופעילים כל השבוע”, אמר אחד המתנדבים ל”רחובות היום”, “וכמו שאנחנו יוצאים איתם לפעילויות, לטיולים, לימי הגיבוש, מן הראוי שגם בפרידה חשובה כזאת ניקח חלק. נפגענו לא כי בחרנו להיפגע אלא מפני שאנחנו אוהבים את יעקב ברמן, הוא תמך בנו לכל אורך הדרך והמינימום שיכל לעשות במעמד הזה הוא לכבד גם אותנו. בכל מקרה נאחל לו הצלחה בתפקידו החדש”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן