news08.net/ads.txt

מצב חירום בשעריים: האוהדים מאסו ממצב הקבוצה; גורמים בהנהלה: “אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים, יהיו שינויים”

המצב הקשה שנקלעה מכבי שעריים בטבלה היא קשה מנשוא. הקבוצה שממוקמת במקום ה-14 שמוביל למבחנים, ויכולת מבישה, גורם לאוהדי הקבוצה ולמועדון להיכנס למצב חירום. האוהדים מוחים ברשתות החברתיות ומאסו מהמצב, מנגד, הנהלת המועדון מנסה להרגיע “אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים”.

ברשתות החברתיות, אוהדי הקבוצה כבר החלו למחות על המצב, ומספר אוהדים רשמו: “חבר’ה אסור לתת לזה להמשיך ככה, צריך שינוי”.  בתגובה, כפיר קירט, יו”ר העמותה מנסה לשדר אופטימיות: “אנחנו כן מתכוונים להתחזק, יש עוד 42 נקודות בקופה, כל משחקי התחתית אצלנו בבית. ומה שיוציא אותנו מהמשבר זה השקט שהמועדון צריך לקבל”.

מני סויסה, מנהל המקצועי: “אנחנו כן נתחזק, החלפנו עד עכשיו כבר מספר שחקנים וזה לוקח זמן להתחבר, הבאנו מאמן חדש שהצטרף בתקופה בה שיחקנו מול קבוצות הצמרת אז צריך לתת זמן”.

על המשחק הקרוב: “נגד הרצליה זה משחק להיות או לחדול עבורנו, חשוב מאוד למועדון ואנחנו נערך אליו בצורה הכי טובה שאפשר ונעשה שקט תעשייתי לשחקנים ניתן להם להתרכז ואת הביטחון הראוי. אנשים שכחו שהיה לנו דרבי וזה הקשה על השחקנים, ראו את זה במשחק האחרון נגד אור יהודה. מבחינה מקצועית, השחקנים נפלו מהרגליים. אני כן מבין את האוהדים ואת הטענות שלהם, אבל איבדנו את הביטחון בדרך, ההנהלה עושה הכל כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ, אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן