news08.net/ads.txt

מצדיעים להן: אירועי הוקרה לנשות מועדון מופ”ת של מרכז חוויות מהות

באירוע השתתפה מקהלת נשות המועדון והוצגה תערוכה מעשי ידן. ראש העיר רחמים מלול וסגנו יו”ר חוויות אמיתי כהן כיבדו את המעמד יחד עם ההנהלה הבכירה של עיריית רחובות ורשת חוויות

במסגרת אירועי ההצדעה העירוניים לאזרחים הוותיקים, התקיים ביום שלישי האחרון ערב הוקרה לנשות מועדון מופ”ת, הפועל במרכז חוויות מהות, בשיתוף אגף השירותים החברתיים בעיריית רחובות, בניהולה של בת חן קרני ובליווי מחלקת אזרחים ותיקים, בניהולה של ענת יולס. המועדון פועל שלשה ימים בשבוע, בניהול תהילה דוד ורכזת המועדון אסתר גוטפרוינד.
במהלך האירוע הופיעה מקהלת נשות המועדון, בליווי נגינת תופים, שהינה חלק משיעורי תרפיה באומנות המועברים בקבוצה. עוד הוצגו תערוכה מעשי ידן משיעורי אמנות ומופע אש. המשתתפות נהנו מכיבוד עשיר ושי אישי.

את הערב כיבדו בנוכחותם ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ויו”ר חוויות, אמיתי כהן, מ”מ מנכ”ל רשת חוויות, גולן ביטון וגורמי המקצוע והמנהלים הבכירים. ראש העיר, רחמים מלול ברך את העוסקים במלאכה ודיבר על החשיבות והערך הגדול של המבוגרים ביהדות. מלול ציין עד כמה המקום שלהם גדול ומכובד במשך הדורות.

סגן ראש העיר ויו”ר הרשת, אמיתי כהן: “עצם קיום ערב הוקרה הוא אמירה מאוד ברורה על המעמד, התרומה והחשיבות של הדור המבוגר לקהילה כולה. חוכמתם, ניסיונם ועבודתם הקשה במשך השנים הם חלק בלתי נפרד מכל אחד מאיתנו. זהו כבוד גדול להצדיע להם ובפרט לשים את הזרקור על נשים, אימהות, סבתות, שעיצבו ובנו את החברה ואת משפחותינו, וממשיכות להיות פעילות ולהוביל את העשייה בקהילה”.

תהילה דוד הדגישה את הערך החשוב של “מזקנים אתבונן”, ואמרה כי למרות הקידמה והטכנולוגיה אין תחליף לניסיון והאהבה של האזרחים הוותיקים, ואמרה: “הכבוד והערכה שולחה לכן”.

ברשת חוויות הודו לעוסקים במלאכה, שמלווים את הפעילות של המרכז בלב רחב וציינו את שיתוף הפעולה המיוחד עם האגף לשירותים חברתיים בעירייה, שתומך ושותף פעיל לאורך כל הדרך בהפעלת המועדון ובתקצוב פעילותו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן