news08.net/ads.txt

מצווה גדולה: קריאה למניין הערב בהלווייתו של תושב העיר שנמצא אמש ללא רוח חיים

בית+העלמין+החדש+רחובות

תושבי כפר גבירול מבקשים מהציבור הרחב להגיע הערב (שני) בשעה 18:00 אל לווייתו של אברהם ארדוט שנמצא אמש ללא רוח חיים בדירתו. הלווייתו תיערך בבית העלמין גורדסקי.

“אין לו ילדים, רק שתי אחיות ואנו מבקשים מתושבי העיר להגיע ולעשות מניין, זו תהיה מצווה גדולה”, מסרו.

כפי שפורסם הבוקר ב”רחובות היום”, אמש, סמוך לשעה 21:30 הזעיקו שכנים את כוחות המשטרה והכיבוי לאחר שהריחו ריח חזק מתוך דירה בבניין מגורים שברחוב דוד אלעזר בשכונת כפר גבירול. כוחות כיבוי שהגיעו לזירת האירוע, פרצו אל הדירה ומצאו את גופת בעל הדירה, כבן 60, כשהיא במצב של ריקבון.

השכנים סיפרו כי מיום חמישי שעבר הם לא ראו אותו יוצא מפתח ביתו. אל השכונה הגיע מפקד אזור מטעם זק”א, נתן נוישטט, יחד עם מתנדבים שפעלו בדירה לאיסוף ממצאים. אחד השכנים סיפר כי “הוא היה שכן שלנו שנים, במשך השנים הוא היה נתמך על ידי נדבנים שהביאו לו אוכל ודאגו לו לתרופות כשיכלו, הייתה לו אחות אחת ובאמת עצוב לכולם על המקרה הטראגי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן