news08.net/ads.txt

מצטיין מפקד חטיבת פארן קבלו את רב”ט דניאל שפירא ממודיעין

“אני שמח מאוד מהשירות שלי וגאה להיות לוחם בצה״ל” – קבלו את מצטיין מפקד חטיבת פארן, אלוף משנה עידו סעד לראש השנה התשפ”ג, לוחם בגדוד קרקל, רב״ט דניאל שפירא ממודיעין! 

ביום ד’ ה- 14.9 התקיים טקס מצטייני חטיבת פארן בראשות מפקד החטיבה, אלוף משנה עידו סעד. חטיבת פארן פועלת בגבול מצרים להגנה על תושבי האזור תוך סיכול מתמיד של ניסיונות פעילות חבלנית עוינת והברחות סמים ואמל״ח. כוחות צה״ל בחטיבה פועלים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והיכרות מעמיקה עם השטח, מה שמאפשר להם להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים בסיכול הברחות.

בין המצטיינים נבחר לוחם בגדוד קרקל, רב״ט דניאל שפירא ממודיעין. את ההצטיינות קיבל בזכות עבודתו הקשה והמסורה. דניאל למד בתיכון עירוני ג’ במודיעין והתנדב במסגרת שנת שירות בנהריה. באוגוסט 2021 דניאל התגייס לגדוד קרקל, ועבר 8 חודשי הכשרה וקורס נהיגה.

דניאל מספר על קבלת ההצטיינות: ״ממש שמחתי והופתעתי כששמעתי שאני מקבל הצטיינות, אני שמח מאוד מהשירות שלי וגאה להיות לוחם בצה״ל, זה מרגש שמעריכים את העבודה הקשה שלך״.

את ההצטיינות קיבל דניאל בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

יישר כוח דניאל והרבה הצלחה בהמשך!

קרדיט: דובר צה”ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן