news08.net/ads.txt

כבוד! רוי בן יתח, בן 21 מאילת נבחר לאחד מ-27 מצטייני מד”א לשנת 2021

טקס הענקת מצטייני השירות הלאומי-אזרחי התקיים היום (שני) במעמד מנכ”ל רשות השירות הלאומי אזרחי ראובן פינסקי ומנכ”לי העמותות לשירות לאומי. בין 27 המצטיינים שזכו לאות הוקרה על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה: רוי בן יתח תושב אילת, בן 21 אשר שירת במסגרת השירות הלאומי מטעם עמותת שלומית בתחנת מגן דוד אדום בתל אביב.

רוי החל את דרכו במד”א כמתנדב נוער בגיל 15 ולאחר קורס ממושך ומתקדם שעבר בהצלחה משמש היום כפראמדיק בניידות לטיפול נמרץ בגוש דן וגם בתחנת מד”א באילת כאשר חוזר לחופשות בביתו. הוא מבצע את תפקידו בנועם הליכות ומקצועיות רבה, מנהל צוות בצורה מיטבית ומשרה אוירה נינוחה החשובה מאוד לטיפול בחולה. בין היתר, לקח חלק פעיל במאמצי מיגור מגפת הקורונה: חיסן ודגם במתחמי היבדק וסע מתוך הזדהות והבנת החשיבות הלאומית של המלחמה בנגיף הקורונה.

אלי בין מנכל מד”א: “יכולותיו של ארגון מד”א מבוססות לא מעט על משאב האנושי המרכיב אותו ועל אלפי מתנדבים, שבעיני מייצגים את כל הטוב שיש בישראלים – הנכונות להקריב למען האחר ולסייע בהצלת חיים. אני גאה לברך את המתנדבים היקרים על הצטיינותם, בידיעה שמאחוריהם ישנם עוד רבים שיכולים להתגאות בהתנדבותם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן