news08.net/ads.txt

מצטיינת מחוזית ופורצת דרך: חנה מסטרוב מנהלת בי”ס “הראל”

חדשות 08 לוד

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “הפרס היוקרתי מהווה תעודת כבוד לביה”ס, למערכת החינוך הנפלאה שלנו ולעיר לוד כולה, וביטוי על עבודה ראויה לשבח בהובלת חנה מסטרוב כמנהלת פורצת דרך, על עמידה באתגרי החינוך ועל שיתוף פעולה פורה ומצמיח בין התלמידים, המורים וההורים.. אני משוכנע שחנה היקרה ראויה לפרס החינוך הארצי ומאחל לה ולביה”ס בניהולה המשך הצלחה רבה!” סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש: “שמחנו מאוד לשמוע על זכייתה של חנה מסטרוב. אין ראוי ממנה לקבל את פרס החינוך למנהלים פורצי דרך, כמי שמובילה שינויים וחדשנות כל הזמן, ושמה דגש על שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים עם הכיתות הרגילות”.

 

ביה”ס “הראל” בלוד אשר הוקם בשנת 1996, הוא אחד מבתי הספר הגדולים והמובילים בלוד, הידוע בהישגיו המרשימים כבי”ס השואף לחדשנות ורבגוניות. באוכלוסיית בית הספר תלמידים מדתות, עדות ותרבויות שונות, ממשפחות ותיקות ועולים חדשים, דתיים ושאינם דתיים, וכן תלמידים עם מגוון לקויות: נכויות פיזיות, לקות ראייה, לקויות שמיעה ובעיות התנהגותיות – רגשיות ועוד. לא פלא ששמו הולך לפניו. 37 כיתות ומעל 100 איש בצוות – מביאים את התוצאות המכובדות. ייחודיותו של ביה”ס הראל, מקבל ביטוי בכל תכני הלימוד וההעשרה, הנותנים כבוד לזהות ולמורשת היהודית, לתרבות ולציונות, בצד דגש מרכזי לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי ותוכניות לקידום מעורבות חברתית והתנדבותית בקהילה, בשיתוף ההורים, התלמידים והצוות החינכי. כבית ספר קהילתי, מוביל ביה”ס בין היתר, שיתופי פעולה עם מערכת הרווחה בעיר, והוקמו בו מועדונית הפועלת אחר הצהריים לתלמידי כיתות התקשורת, וכן מועדון חברתי לעידוד אינטראקציה חברתית חיוביות בין ילדים, כחלק מבניית תכניות ופעילויות מעשירות ומגבשות לתלמידים וחיזוקם לערכים של הדדיות ועיסוק חינוכי בשעות הפנאי. מי שעומדת מאחורי סיפור ההצלחה, היא המנהלת המסורה חנה מסטרוב (55), נשואה ואם ל-4 ילדים, מתגוררת בעיר הסמוכה רמלה, ולה וותק של 34 שנות חינוך, אשר זוכה להערכה רבה במשרד החינוך ובעיריית לוד. חנה, עושה את עבודה במסירות ובמקצועיות רבה, אך גם בצניעות ובענווה שכה מאפיינים אותה, שואפת כל הזמן להגיע להישגים ולדאוג לרווחתם ולהצלחתם של התלמידים וסגל המורים ופחות להיות באור הזרקורים. “הגישה הרווחת אצלנו היא – שכל אחד הוא יחיד ומיוחד בדרכו ועלינו לכבד כל אדם באשר הוא”, אומרת מסטרוב, “ניתן לומר שכל יום כאן הוא יום המעשים הטובים, כאשר הנתינה היא חלק מהשגרה והחינוך למעורבות חברתית ואזרחות טובה נמצאת בכל פינה”, היא מדגישה ומוסיפה בון מרוצה, ” ניתן לראות זאת גם בנתוני מיצ”ב האקלים שמראים עקביות של שני עשורים בהישגיים אקלימים גבוהים”. ביה”ס הראל בניהולה, הגיע להישגים מרשימים, בין היתר זכה בעבר ב’פרס החינוך המחוזי’ ובפרס ‘איכות ומצוינות’, ואך טבעי וראוי שחנה מסטרוב כמנהלת מוערכת תזכה ב”פרס החינוך למנהלים פורצי דרך”.ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “מזל טוב למנהלת בית ספר “הראל”, חנה מסטורוב לרגל הזכייה בפרס החינוך כמנהלת מצטיינת מחוזית. הפרס היוקרתי מבטא את העשייה החינוכית האיכותית והערכית שחנה מובילה בבית הספר, אשר מהווה דוגמא ומופת לחיים משותפים ומקדם מיומנויות לשיח סובלני ומכיל. זכייתה מהווה תעודת כבוד לביה”ס, למערכת החינוך הנפלאה שלנו ולעיר לוד כולה, וביטוי על עבודה ראויה לשבח בהובלתה כמנהלת פורצת דרך, על עמידה באתגרי החינוך ועל שיתוף פעולה פורה ומצמיח בין התלמידים, המורים וההורים. אני משוכנע שחנההיקרה ראויה לפרס החינוך הארצי ומאחל לה ולביה”ס בניהולה המשך הצלחה רבה!”

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש:  “שמחנו מאוד לשמוע על זכייתה של חנה מסטרוב,  מנהלת ביה”ס “הראל”. אין ראוי ממנה לקבל את “פרס החינוך למנהלים פורצי דרך. חנה, היא מנהלת שהיא אמא ומנהיגה אמיתית, שמובילה את בית הספר הגדול בעיר ביד רמה, בצניעות ובענווה. חנהמובילה שינויים וחדשנות כל הזמן, ושמה דגש על שילוב תלמידים בעלי צרכים מייוחדים עם הכיתות הרגילות”.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמחה
שמחה
1 year ago

תודה שיש לנו אותך מנהלת מס 1 קחו דוגמה ובהיותו הצלחה .. לחנה המנהלת מס 1

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמחה
שמחה
1 year ago

תודה שיש לנו אותך מנהלת מס 1 קחו דוגמה ובהיותו הצלחה .. לחנה המנהלת מס 1

דילוג לתוכן