מצטיינת מח”ט מנשה ליום העצמאות: טור’ שירה אלמוג מנס ציונה

מצה”ל נמסר כי שירה קיבלה את ההצטיינות בזכות מסירותה לתפקיד ולאנשים!

הכירו את טור’ שירה אלמוג מנס ציונה, מש”קית חינוך בחטמ”ר מנשה שקיבלה תעודת הצטיינות

 חטיבתית בהובלת מח”ט מנשה, אל”ם אריק מויאל.

מצה”ל נמסר כי שירה קיבלה את ההצטיינות בזכות מסירותה לתפקיד ולאנשים!

בזמנה הפנוי היא אוהבת לעשות ספורט, לכתוב ולבלות זמן עם המשפחה שלה. לדבריה, ״המשפחה שלי הם ערך עליון ומשמעותי בשבילי ואני קשורה אליהם מאוד. סבא שלי היה אלוף משנה בחיל האוויר והיה בקבע כ-30 שנה. אין ספק שהוא היווה עבורי מודל בדרך שלו במסלול הצבאי וכמובן בדרך חיים שלו”.

בתיכון למדה בקריית החינוך השש שנתית פארק המדע והרחיבה את מקצועות הפסיכולוגיה והסוציולוגיה.

בספטמבר 2022 התגייסה שירה למש”קית חינוך ולאחר הקורס שובצה בחטמ”ר מנשה: ״התפקיד שלי אומר להיות אחראית על הוצאה לקורסים שקשורים להשכלה של חיילים, תכנון פעילויות חינוך ובנייתן בתכנית חינוך השנתית, קידום והוצאה לפועל של פעילויות החינוך במפח”ט החטיבה ועוד. הסיפוק, המשמעות והזכות שיש לי בו ובעשייה שלו היא מדהימה, אני לומדת המון״, סיפרה.

על בחירתה כמצטיינת הוסיפה: “התחושה להצטיינות היא מטורפת, זה לא מובן מאליו בעיניי לקבל הצטיינות אחרי ארבעה חודשים בתפקיד אבל כנראה שאני עושה משהו נכון וטוב ואני גאה בעצמי שנבחרתי להיות מצטיינת”.

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן