ישראל חוגגת 74 | מצטיינת נשיא המדינה: רב טוראי נוי בוקובזה מנס ציונה

בטקס מצטייני נשיא המדינה יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74 מוענק אות מצטיין הנשיא ל-120 חיילים, נגדים וקצינים מצטיינים שנבחרו מכל יחידות צה״ל. המצטיינים שנבחרים הם חיילים אשר מהווים דוגמה ומופת עבור הסובבים אותם, בכלל תחומי העיסוק בצבא. בין המצטיינים נבחרה מש”קית הסברה בחיל החינוך, רב”ט נוי בוקובזה. את אות ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה.

נוי בת 19 ומתגוררת בנס ציונה. היא למדה בפארק המדע, שם הרחיבה את לימודי הכימיה, והייתה במועדונצ’יק. היא אוהבת לטפס, לנגן, לשיר, לרקוד ולגלוש בסאפ. נוי משרתת מזה כשנה ושלושה חודשים כמש”קית הסברה. בתפקידה הנוכחי היא משרתת בלטרון, וכחלק משירותה מעבירה הרצאות גם לבדואים, שחלקם מעולם לא היו בירושלים, ונוסעת איתם לירושלים על מדים. היא מספרת שזה אירוע מרגש במיוחד עבורה. את ההצטיינות קיבלה נוי בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן