news08.net/ads.txt

מצילים את אלון: רוכשים מארז משלוח מנות ב-12 ש”ח, מהם ייהנו ילדי המועדוניות במזכרת בתיה וילדי “עידוד” ו”לוטם” ברחובות

“כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו”: בפורים הקרוב כולם נלחמים יחד, מצילים את חייו של אלון אלון שי לוי ומשמחים ילדים נוספים – שתי מצוות ב-12 שקלים בלבד: מצילים חיים של ילד מקסים, אלון, המתגורר במושב ישרש בשפלה, המתמודד עם ניוון השרירים “דושן” – מחלה נדירה וקטלנית ביותר בקרב ילדים.

◄ לחצו כאן ועזרו לנו להציל את חייו של אלון

״כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו״ 🙏בפורים הזה כולנו נלחמים יחד ומצילים את חייו של אלון.אנו, הוריו של אלון הקמנו את עמותת "חיים לאלון" על מנת להציל את חייו ממחלת ניוון השרירים "דושן" – נדירה וקטלנית ביותר בקרב ילדים.הטיפולים וההשתתפות במחקר יקרים שאין ידינו משגת.תרומתכם, ע"י קניית משלוח מנות במחיר סמלי של ₪12 כבר היום תסייע לנו במטרתנו – הצלת חייו של אלון ועזרה במחקר במציאת תרופה וסיוע שיוכל להציל גם ילדים נוספים.ככל שהזמן עובר, כך גם ההתקדמות של המחלה.חייבים להציל את חייו של אלון בעזרת תושייתכם ועזרתכם!ניתן להזמין משלוח מנות כתרומה באמצעות: ◄ טל' – 054-5477891/29 או◄ ע"י לחיצה בכפתור מתחת לסרטון

Publiée par ‎חיים לאלון‎ sur Mercredi 9 janvier 2019

על ידי קניית משלוח מנות מסייעים להצלת חייו של הילד עם החיוך היפהפה לרבות עזרה כספית במחקר במציאת תרופה וסיוע שתוכל להציל ילדים נוספים. עד כה נרכשו 200 מארזים שיועברו בחג הקרוב לילדי המועדוניות במזכרת בתיה ולילדי מועדוניות האוטיסטים בישוב וכן לבתי הספר “עידוד” ו”לוטם” של החינוך המיוחד ברחובות.

בנוסף, ייהנו הילדים ממארזי אזני המן טריים תרומתו השנתית המסורתית, של בן ממאפיית ‘דני’ במזכרת בתיה. יצוין כי במארז משלוח המנות אין חשש להמצאות גלוטן, שומשום, אגוזים, בוטנים, שקדים, לקטוז חלב וביצים. מארז משלוח המנות פרווה ובהשגחת בד”ץ העדה החרדית.

דני , תושב מזכרת בתיה, גויס לפני שלוש שנים לסייע “ומאז החלטתי להעביר הלאה. גם השנה אנחנו נרתמים לטובת אלון וחקר מחלת הדושן ולמציאת תרופה למחלה. התרומה היא במסגרת “תעביר את זה הלאה” כאשר אנחנו רוכשים את משלוחי המנות ומעניקים אותם לילדים במסגרות שונות כדי לשמח אותם, לדוגמה במועדוניות, בבתי ספר לילדים מיוחדים וכד’. בשנה שעברה רכשנו בעזרת אנשים טובים שתרמו כ-1,200 משלוחי מנות ששימחו 1,200 ילדים. אני מבקש מכל מי שמעוניין ויכול, לתרום כפי יכולתו, כדי שנוכל להתעלות על ההישג הזה וביחד נשמח ים של ילדים וכמובן נסייע לאלון במלחמתו במחלת הדושן ובהחלמתו ממנה”.

לתרומות: 052-7467169.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן