news08.net/ads.txt

מצילים את רונית | עובדת אגף הביטחון בעיריית לוד זקוקה בדחיפות להשתלת כליה: “רוצים את אימא שלנו בחיים”

רונית דנינו תושבת העיר לוד ועובדת אגף הביטחון בעירייה גילתה כי הכליות שלה אינן מתפקדות והיא זקוקה להשתלה מצילת חיים. בני משפחה מבקשים את עזרת הציבור במציאת תרומת כליה עבורה, בכדי שתפסיק עם הסבל אותו היא חווה בשנים האחרונות.
רונית, היא אמא לילדים וסבתא לנכדים. בשנים האחרונות היא חולה באי ספיקת כליות ומטופלת בדיאליזה. המשפחה מציינת כי תרומת כליה, תוכל לשחרר אותה מהטיפולים הקשים והמתישים של הדיאליזה ותמנע הידרדרות במצבה.
קראו את הפנייה הנרגשת של המשפחה: “אימא וסבתא אהובה שלנו, חולה באי ספיקת כליות ומטופלת בדיאליזה. אנחנו מחפשים עבורה תרומת כליה שתוכל לשחרר אותה מהטיפולים הקשים והמתישים של הדיאליזה. אלפי אנשים בארץ זקוקים נואשות להשתלת כליה שתציל את חייהם ואת חיי משפחותיהם ואנחנו מצאנו את עצמנו כאחדים מיני רבים שחווים יום יום את הכאב והסבל הנוראי של אימא. כל הניסיונות לאתר עבורה תורם מבני המשפחה כשלו לאחר שלמרבה הצער כולם נפסלו. תורי ההמתנה לתרומה ארוכים מאוד ולכן אנו מקווים שנמצא תורם אישי לאימא לפני שתתחיל הידרדרות במצבה.
אנו זועקים לעזרה! אנחנו רוצים את אימא שלנו איתנו בחיים חזקה ואיתנה ולאפשר לה לזכות בחיים חדשים.
בבקשה עזרו לנו למצוא תורמ/ת – נשמח לכל שיתוף אפשרי”.
כל המעוניין במידע נוסף, מוזמן ליצור קשר בנייד: 050-8668641 או בדוא”ל [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן