news08.net/ads.txt

מצילים חיים: מכשירי דפיברילטור הותקנו בכל מוסדות החינוך במושבה

סומן בהצלחה: ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון אישר היום (חמישי) כי הושלמה ההתקנה של מכשירי דפיברילטור לכל בתי הספר במושבה (בתיכון רבין יש 2 מכשירים, אחד בכל מבנה). כמו כן, נרכשו מזרקי אפיפן כנגד סכנה מאלרגיה, שיסופקו לכלל גני הילדים ובתי הספר במושבה לקראת תחילת שנת הלימודים תשפ״ב.

מקרה של דום לב, כל דקה היא קריטית. עד כמה? בכל 60 שניות שחולפות ללא טיפול, מרגע האירוע, פוחתים סיכויי ההישרדות של החולה ב-7%-10%. ככל שמכת חשמל מתקבלת מהר יותר, הסיכוי של החולה לחדש את פעילות הלב גדל. חיים רבים כבר ניצלו באמצעות מכשיר הדפיברילטור של מגן דוד אדום, שכל אזרח יכול להפעיל בקלות, ללא ידע רפואי מוקדם. המכשיר נותן מכות חשמל על פי הצורך, מכתיב את קצב ההחייאה, ומספק הוראות הפעלה קוליות וחזותיות ברורות. במקביל, הדפיברילטור מתחבר למוקד החירום של מד”א, כשהמפעיל מקבל הנחיות נוספות מהחובשים והפראמדיקים במוקד 101. באותו הזמן, צוותי מד”א מקבלים פרטים על המטופל עוד בדרכם למקום האירוע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן