news08.net/ads.txt

מצמרר: בעל נכות רפואית בשיעור של 100% העז להעיר לנהג לנסוע בזהירות והותקף יחד עם רעייתו באכזריות

גבר עם פנים על הראש

עד כמה אכזרית יכולה להיות, לעתים, החברה כלפי בעלי מוגבלויות ניתן ללמוד מן המקרה הבא: תושב רחובות, בעל נכות רפואית בשיעור של 100 אחוז, הותקף בסמוך לרחוב נתן אלתרמן שבשכונת אזורים בדרום העיר, לאחר שביקש מנהג הרכב שהסיע את רעייתו ואותו לנהוג בזהירות. עוברי אורח הבחינו בנהג ובאשה שנסעה לצידו כשהם נוהגים באלימות כלפי הנכה ורעייתו ולפיכך הזעיקו את כוחות המשטרה.

הנכה אשר הותקף סבל מחבלות יבשות, לבת זוגתו שברו התוקפים את משקפי הראייה לרסיסים והרסו פריטים נוספים שהיו ברשותה. שוטרי תחנת משטרת רחובות שנקראו במהירות למקום תיחקרו את הקורבן וזה מסר את זהות החשודים למשטרה. מהתחקיר עולה כי הנכה ביקש מנהג הרכב שיסע בזהירות בכדי שלא יפגע במעקה שמותקן ברכב אשר משרת אותו להעלאת והורדת כסא הגלגלים. נהג הרכב התרגז על ההערה ובתגובה יצא מהרכב והיכה את הנכה ואת רעייתו, לעיני עוברים ושבים.

החשודים נחקרו בתחנת המשטרה ושוחררו בתנאים מגבילים

לאחר מכן הוא ברח מהמקום עם זוגתו. שוטרי תחנת רחובות הגיעו אל בית החשודים בזמן קצר ועצרו את הגבר והאישה בחשד לתקיפה. בתחנת המשטרה נחקרו השניים ושוחררו בתנאים מגבילים. החקירה בעיצומה וסביר להניח כי בימים הקרובים תגבש המשטרה החלטה האם לפתוח נגדם בהליכים פליליים לרבות כתב אישום של תקיפת חסר ישע הגורמת לחבלה של ממש.

ממשטרת ישראל נמסר: “החשודים נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן