news08.net/ads.txt

מצמרר | ההודעה האחרונה של הנרצחת מרמלה: “לשמור על הבלונים שלא יפוצצו אותם התלמידים”

מצמרר: שריפה אלטורי אבו מועמר בת 30, אשת צוות חינוכי בבי”ס, נרצחה אמש מפגיעת ירי ברמלה ככל הנראה במסגרת סכסוך חמולות. דקות ספורות לפני שנרצחה, שריפה פרסמה בקבוצת הווטסאפ של הצוות החינוכי, את ההודעה האחרונה לקראת שנת הלימודים שאמורה להיפתח. 

 

במוקד מד”א התקבל דיווח בשעה 21:47 במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על אישה שנפגע במהלך אירוע אלימות בבית ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה באישה כבת 30 עם פציעות בגופה. ממשטרת ישראל נמסר כי האישה נפצעה מירי בשכונת גן חקל א’ ברמלה. במהלך הלילה עצרו כוחות המשטרה שלושה חשודים במעורבות באירוע. החשודים (26,20,25) תושבי רמלה ולוד יובאו היום לדיון בעניינם בבימ”ש השלום בראשל”צ והחקירה נמשכת.

דקות ספורות לפני שנרצחה, שריפה פרסמה בקבוצת הווטסאפ של ביה”ס בו היא עובדת, הודעה לקראת שנת הלימודים שבפתח: “תודה לכולם. מבקשת מכולם לשמור על הבלונים שלא יפוצצו אותם התלמידים. יגיעו אורחים בבוקר ובמשך היום עוד נצטרך אותם לתמונות צוות בסוף היום. וגם שלא נשכח שזה מהתקציב החברתי. אנא ממכם לשמור ולהעיר לתלמידים. שנה טובה ומבורכת לכולם, אוהבת ומעריכה, שריפה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן