news08.net/ads.txt

מצמרר: הודות לשיתוף פעולה בין ‘ידידים’ ל’מיסטר קיי’ באילת – רכבו של הצעיר שנהרג בסיני, הובל לבית משפחתו

עשרה ימים חלפו מאז האסון בסיני בו מצאו את מותם שני צעירים – שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית באזור נואיבה שבחצי האי סיני במצרים. שני ההרוגים בתאונת הדרכים, מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים, הם יובל קשת ז”ל מחיפה ומתן לוזון מפתח תקווה. ריכבו של לוזון ז”ל, שהיה אחד המדריכים שליווה את החניכים מ’בויאר’ בטיול בסיני, נותר באילת.

המשפחה ביקשה להוביל את הרכב כבר במהלך השבעה אל מקום מגוריו של לוזון ז”ל, אולם לא נמצא המפתח של הרכב. לדברי נתי טויטו, מנהל ארגון “ידידים” בעיר, “הרכב שלו נשאר בחניון באילת אבל המפתח של הרכב נעלם בתאונה. המשפחה ביקשו מהגרר של הביטוח שיעבירו להם את הרכב למרכז אבל לא הסכימו אלא אם יש מפתח. מפתח חדש לייצר מכלום עולה כ-3000 שח ותוך כדי השבעה היה ממילא קושי להתעסק בזה. המשפחה האבלה פנתה לארגון ידידים ואנחנו החלטנו לקחת את המקרה כפרויקט ולהרים את הכפפה”.

ב’ידידים’ סניף אילת הרימו טלפונים, גייסו תרומות והעבירו בקשות לסיוע מצד בעלי עסקים. כשאיתי כהן, הבעלים של “מיסטר קיי” שמע על המקרה, הוא החליט בו בזמן, לתרום את הייצור והעבודה כולה על חשבונו הפרטי. “התקשרו אליי, אמרו שאין מפתח – סיפרו שזה רכב של הצעיר שנהרג בסיני – ועשינו מפתח”, אמר בצניעות כהן לחדשות 08. “אנחנו נקלעים להרבה מאוד סיטואציות מאתגרות במהלך העבודה – וזו אחת מהן. המקרה נגע לליבנו, מדובר פה בילד שנהרג ומשפחה שמבקשת את פריט הזיכרון ממנו. איפה שנוכל לעזור – נעזור תמיד”, הוסיף.

לפני זמן קצר, וליתר דיוק בשעה 13:00 בצהריים, רכבו של לוזון ז”ל, עלה על הגרר המיוחל – לעבר בני המשפחה, שקמו מהשבעה וממתינים בפתח תקווה. “אני רוצה לשבח ולהודות למתנדבי ידידים בסניף אילת – צליל בן עמי שדאגה לקשר בין המשפחה למיסטר קיי, אילן וייס, מלי ממן, נטלי אידי וכמובן לאיתי ממיסטר קיי על ההירתמות המיידית”, אומר טויטו. “כולם נרתמו לפרויקט החשוב ואני שמח שהצלחנו לעשות זאת.

בא לכם לפרגן חזרה? מיסטר קיי – מרכז רזין, חנות 14 – טל’ 08-6373206

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן