news08.net/ads.txt

עלייה חדה במספר הילדים ברחובות שנקלעו למצוקה כלכלית; יו”ר ארגון ה.מ.ה: “הילדים זקוקים לתרומות שלכם”

אופטימיות ואנחת רווחה נחתה עלינו בעקבות מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה שהגיע השבוע לארץ. אך הצרות היומיומיות אינן מסרבות להעלם לנוכח העבודה כי בימים אלו, ארגון ה.מ.ה בראשות חיה פולק מדווחים על עלייה נוספת של ילדים שנמצאים במצוקה כלכלית קשה.

יו”ר הארגון חירום חיה פולק מוסרת: “כשהייתי בדירת מסתור של ילדים שעברו אלימות קשה, היה לי יותר קר בפנים ממה שבחוץ. יש ילדים שמתחלקים בשמיכה עם אחיהם. נחשפנו למקרה של ילדה שהלבישה את אחותה ב-3 שכבות וחיבקה אותה כדי שיהיה לה חם. מבחינתם שמיכה זה אוצר אמיתי”.

פולק מספרת כי בשיתוף עם ארגון לתת – הילדים קיבלו גרביים, שמיכות ומוצרים מחממים לחורף. בנוסף נוצר שיתוף פעולה עם חברת אסם שעזרה בחלוקת מוצרי מזון לילדים. עובדה זו, לטענת פולק, אינה מספקת לאור העבודה כי ילדים רבים עדיין לא קיבלו טיפול ראוי. “הילדים זקוקים לתרומות שלכם כדי שנוכל למלא את הבית בחום ואוכל. ילד שבע לא נאלץ לעשות דברים שילד רעב נאלץ לעשות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן