מקדמים את פארק הטרמינל

פארק הטרמינל של אילת הממוקם בחלקו הדרומי של שטח שדה התעופה הישן, מתקדם בצעדי ענק. לצד עבודות התשתית, אישרה מועצת העיר אילת בישיבתה האחרונה (9.11) התקשרות עם חברות להקמה והפעלה של שוק האוכל ושל אוהל המופעים, שיהיו חלק מפארק הטרמינל – מרכז תרבות, בילוי ופנאי החדש של אילת. ראש עיריית אילת – אלי לנקרי הודה ליזמים על האמון שהם נותנים בפיתוח העיר אילת ובקידומה. 

שוק האוכל בפארק הטרמינל, ישתרע על שטח של 2,000 מ”ר והוא ימוקם מזרחית למסלול ההמראה לשעבר. כחלק מעיצוב המתחם ישולבו מכולות חדשות ומשומשות בשתי קומות פתוחות ובהן מגוון מסעדות. לצד היצע קולינרי רב, יציע המתחם גם פעילויות תרבות ופנאי, מופעים, מוזיקה, אומנות, ועוד. עלות ההקמה נאמדת בכ – 7.2 מיליון שקלים. לטובת הקמה וניהול של שוק האוכל, אישרה העירייה את ההתקשרות  עם חברת דיל קפה החזקות וא.ל פדרו בע”מ. במסגרת ההתקשרות תקים ותנהל החברה את שוק האוכל שייקרא “שוק הטרמינל” וישתרע על שטח של 2 דונם. המתחם יפעל בהתאם לתכנית “שימושים זמניים בשדה התעופה המתפנה באילת”. את ההליך כולו ניהלה החברה הכלכלית לאילת (חכ”א) בע”מ והיא גם תפקח על הפעלתו. לטובת הקמה והפעלה של אוהל המופעים אישרה העירייה את ההתקשרות עם חברת “ברקה השקעות ואחזקות בע”מ”. במסגרת ההתקשרות רכשה החברה את אוהל המופעים מחברת “אירמארפר יו אס בע”מ” בעלות של 850 אלף דולרים. האוהל הענק והיוקרתי ששימש את אירוח תחרות מיס יוניברס העולמית באילת, בחודש דצמבר האחרון, ישתרע על שטח של כ- 11 דונם מ”ר ויופעל גם הוא בהתאם לתכנית “שימושים זמניים בשדה התעופה המתפנה באילת”. שוק הטרמינל ואוהל המופעים יוקמו כאמור ויופעלו במסגרת פארק הטרמינל שמקדמת העירייה באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ”א). הפארק הממוקם בחלקו הדרומי של שדה התעופה הישן משתרע על שטח של 150 דונם והוא יכלול פארק ציבורי, רשת שבילים והצללות, אטרקציות, מתחם הופעות ופסטיבלים, שוק אוכל, מרכז תרבות עירוני במבנה הטרמינל ועוד. פיתוח פארק הטרמינל יעשיר את תרבות הפנאי והבילוי בעיר, לטובת תושבי אילת והנופשים בה ויחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות בינלאומית וכבירת הנופש של ישראל המארחת עשרות כנסים ופסטיבלים.

צילום: דרמן אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן