‘מקום בלב’: ברחובות מתכוננים לשנה החדשה

יום עיון מרכזי הנוער תשע''ט

ביום עיון שנערך לצוותי מרכזי הנוער של ‘

OU ישראל’ ציין סמנכ”ל ‘OU ישראל’, חיים פלזנר “יש כאן המון אנרגיות מטורפות שאיתן אנחנו צריכים להסתער על בני הנוער בלי לוותר על אף אחד”

ביום הכנה מיוחד שהתקיים בירושלים לכבוד פתיחת השנה החדשה, נטלו חלק צוות סניף ‘מקום בלב של OU ישראל’ ברחובות. ביום העיון שנערך בהשתתפות מנכ”ל OU ישראל אבי ברמן, סמנכ”ל OU ישראל חיים פלזנר, מנכ”ל רטורנו-המרכז למניעת התמכרויות הרב איתן אקשטיין, הרב אלי שיינפלד ואנשי מקצוע נוספים, רכשו המדריכים כלים, טיפים ומיומנויות לעבודה המורכבת והמאתגרת במרכז הנוער. הרב איתן אקשטיין, מנכ”ל רטורנו – המרכז למניעת התמכרויות, דיבר עם הצוותים של מרכזי הנוער וציין כי “לצערי אין לנו מספיק מקום לביקוש הרב לקליטת נערים במצוקה, וכאן אני צריך את עזרתכם. אתם יכולים לעזור לבני נוער עוד לפני שהם מגיעים אלינו, אתם יכולים לעזור לנער המכור באמצעות חיבוק, הקשבה והכלה. ההתמכרות היא פועל יוצא של מחסור בדברים אלו, שאותם אתם יכולים למלא”.

מנכ”ל הארגון הרב אבי ברמן סקר את פעילות הארגון ופנה למדריכים המסורים: “אתם בונים את עצמכם עכשיו על מנת להיות כלים טובים שיכילו את בני הנוער הנפלאים במרכזי הנוער. אתם חלק ממערך גדול של עשיה בלתי נגמרת של ה-OU  הכולל את ארגון הנוער היהודי הגדול בעולם ‘NCSY’, את תוכנית ‘יחד’ לילדים עם צרכים מיוחדים וב”ה עוד פרויקטים מופלאים רבים אחרים. אנחנו צריכים לעזור לקרב כל יהודי למתיקות התורה ולא לוותר על אף אחד”. חיים פלזנר, סמנכ”ל OU ישראל ציין כי “המדריכים משמשים ככתף ואוזן קשבת עבור החניכים בכל מקום וזמן. ישנה חשיבות רבה בפעילות חינוכית מעבר לשעות הלימודים. כל שעה של עשיה במרכז הנוער היא פחות שעה של בזבוז זמן מול המחשב. יש פה באולם המון אנרגיות מטורפות שאיתן אנחנו צריכים להסתער על בני הנוער בלי לוותר על אף אחד”.

מנהל מקום בלב ברחובות, קובי זיאת אמר לצוות: “אסור לנו לוותר על אף חניך. כל חניך הוא נשמה ענקית שאנחנו צריכים להיות קשובים לצרכיו וערניים לקשייו. אנחנו יכולים להזניק את החניכים שלנו קדימה למקומות שהם בעצמם לא האמינו שיגיעו אליהם”. מרכזי הנוער של ארגון ה- OU ישראל פועלים ב – 20 ערים בישראל ומצמיחים מנהיגות צעירה וקהילתית ומספקים מענה חברתי, חווייתי וערכי לבני נוער רבים. זאת באמצעות מדריכים מקצועיים ותוכנית שנתית הכוללת חוויות, פעילויות ערכיות, סדנאות צמיחה וחיזוק אישי, טיולים, תוכניות בר ובת מצווה, ושאר פעילויות שונות. הארגון הינו הארגון היהודי הגדול בעולם כיום, הפרוש על פני 92 מדינות ומאגד כ-1000 קהילות יהודיות אורתודוכסיות באמריקה הצפונית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן