מקום ראשון לנבחרות הכדור יד והגיימינג של המכללה האקדמית SCE אשדוד בטורניר באילת

מדובר באחת מתחרויות הספורט הבינלאומיות בה מתחרים סטודנטים ממוסדות אקדמיים שונים מהארץ ומהעולם

מנצחים ומנציחים: 

סטודנטים של SCE התחרו עם תמונות חבריהם שנפלו

נבחרות הכדור יד והגיימינג של אגודת הסטודנטים ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, זכו במקום הראשון בטורניר הספורט אס”א שהתקיים באילת. יו”ר האגודה, עמית דקל על היוזמה להנציח את הנופלים: “נפגשתי עם המשפחות השכולות ומשם נולד הרעיון”

במסגרת פעילות שמקדם אס”א – איגוד הספורט האקדמי בישראל, שנוסד על מנת לטפח ולעודד פעילויות ספורטיביות בקרב הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בארץ ואף מתמודד בתחרויות סטודנטיאליות בינלאומיות. התקיים הטורניר השנתי ברוח התקופה, תוך הנצחת הנופלים וכמובן קריאה להשבת החטופים.

כחלק מהטורניר שהתקיים כמדי שנה באילת, לקחו חלק נבחרות אגודת הסטודנטים של SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד בתחומים: כדורסל, כדורגל, כדוריד, גיימינג וטניס שולחן.

יו”ר אגודת הסטודנטים של המכללה בקמפוס אשדוד, עמית דקל שיתף על התחושות שליוו את הסטודנטים שלקחו חלק בטורניר בצל המלחמה. “הטורניר השנה התקיים ברוח התקופה. המארגנים והנבחרות תמיד דאגו להזכיר ולציין את ההרוגים, החטופים, המפונים. אני רואה חשיבות גדולה להמשיך סוג של שגרה לצד האובדן והמלחמה בה לוקחים/ות חלק רבים מחברינו/ חברותינו הסטודנטים/ות”.

דקל סיפר בגאווה כי נבחרות הכדור יד והגיימינג של מכללת sce בקמפוס אשדוד, גרפו את המקום הראשון בטורניר וחזרו עם הגביע. “נחלנו הישגים בכדוריד ובגיימינג והיה לנו חשוב להנציח את תלמידי המכללה שנהרגו ב- 7.10 וב’חרבות ברזל’,

לכן החלטנו להתחרות עם חולצות בהן ביקשנו להנציח את הנופלים שלנו. בעקבות מפגש עם המשפחות השכולות, הם שיתפו אותנו בתחומי העניין שלהם ומשם נולד הרעיון להנצחה בטורניר אס”א”.

נציין כי, הפעילות הספורטיבית של אס”א באה לידי ביטוי לאורך כל השנה ואחד מאירועי השיא של האיגוד הוא אס”א אילת.

מדובר באחת מתחרויות הספורט הבינלאומיות בה מתחרים סטודנטים ממוסדות אקדמיים שונים מהארץ ומהעולם.

מטרת הטורניר היא להדק את הקשרים בין האגודות והסניפים החברים בעמותה ולטפח יחסי גומלין בין העמותה לבין מרכזי הספורט האחרים ולהתאחדויות הספורט השונות בישראל ובעולם.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: SCE

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן