מקום שני להפועל לוד בגביע האיגוד

הפועל לוד זכתה בסוף השבוע שעבר בסגנות גביע האיגוד בטניס שולחן, לאחר משחק צמוד ומותח מול מעלות.

הפועל לוד זכתה בסוף השבוע שעבר בסגנות גביע האיגוד בטניס שולחן, לאחר משחק צמוד ומותח מול מעלות. בהרכב של דימה אברמנקו ויורי ירמלייב (דיאמנט), הושגו התוצאות הבאות: ניר אנגלר ניצח את דימה 3-2. עידו דפני הפסיד 2-3 ליורי. בזוגות – ניר ואיציק ניצחו 3-1. ניר אנגלר עלה מול יורי. במערכה החמישית ניר הוביל 10-9, 11-10 ,12-11, שלא הספיקו לניצחון. ניר הפסיד את המשחק, לאחר נקודה מדהימה, אשר שברה שוויון 12-12. למשחק החמישי עלה עידו דפני, שהפסיד לדימה אברמנקו. כאמור, הפסד צמוד 2-3 ומקום שני בגביע האיגוד.

מקום שני לקדטים של הפועל לוד קבוצת הקדטים (עד גיל 15) של הפועל לוד סיימה בשבוע שעבר את עונת המשחקים לשנת 2023 במקום השני והמכובד, לאחר הפסד 3-5 לבית”ר ראשל”צ ובכך הוכרזה כסגנית אלופת הארץ.

מקום שלישי למיני קדטים של הפועל לוד קבוצת המיני קאדטים (עד גיל 13) של הפועל לוד סיימה באותה תחרות את עונת המשחקים של הליגה במקום השלישי ובסגנות השנייה לאלופה.

יש עתודה טובה לטניס שולחן בלוד!

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן