מקסים: המאבק למען הילדים המיוחדים ביבנה יצא לדרך בהובלת יוני כנרי

היום (שישי) יצאו הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים לתלות מדבקות ברחבי העיר להעלאת המודעות. בנוסף, בימים אלו נפתחה קבוצה וואטספ בהובלתם של יוני כנרי – פעיל חברתי מיבנה, המקדם את כל נושא המשפחות בהם ישנם ילדים מיוחדים בעיר – וענבל רעייתו, אף הם מתמודדים עם אתגרים דומים לאחר שלהם ילדה בעלת צרכים מיוחדים. בעקבותיה אף החליטו להרים את הכפפה ולצאת למאבק וזכויות בעיר, ולחזק את מה שקיים. הקבוצה מונה מאות משפחות תושבי העיר, פעילים והורים עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

אמש נפגשו בממרכז רייך כשמטרות הפגישה העלאות המודעות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ביבנה. לדברי כנרי, “הרעיון בסימן משפחות למען משפחות, ליצור משפחה אחת גדולה של עזרה ותמיכה, כי אין כמו בעל ניסיון ולבקש את הזכויות שמגיעות לנו ביבנה. כך נהפוך את יבנה לעיר נעימה יותר לילדים עם צרכים מיוחדים, כמו שהיא נעימה ליתר תושביה, כמו פתיחת חוגים שיתאימו לילדים ולבוגרים, אירועים והפקות עבור המשפחות, הילדים והבוגרים עם צרכים מיוחדים והאחים שלהם שמתמודדים עם אתגר לא פחות”.

(צילום: נאוה סימן טוב)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אני
אני
1 year ago

קרדיט לצילום: נאוה ״משפחה מיוחדת יבנה״

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אני
אני
1 year ago

קרדיט לצילום: נאוה ״משפחה מיוחדת יבנה״

דילוג לתוכן