מקרה תקיפה מינית נוסף באילת – בטיפול בחדר האקוטי ב”יוספטל”

העיר אילת שוב זוכה לכותרות בגין אירועי תקיפה מינית. הבוקר (חמישי) סיפרה מנהלת בית החולים “יוספטל” כי נכנס אירוע תקיפה נוסף לטיפול בחדר האקוטי בבית החולים. את הדברים כתבה לאחר טענות כי החדר האקוטי אינו קיים עוד – מה שלא נכון, לפי בית החולים.

ממשטרת ישראל נמסר: “בעקבות דיווח שהתקבל הבוקר מבחורה שהגיעה למשטרה באילת אודות חשד לאונס, נפתחה חקירה. הקורבן לוותה לבית החולים ע״י חוקרת עבירות מין ועובדת סוציאלית ובמקביל נפתחה חקירה. פעולות חקירה במישור הגלוי והמודיעיני הביאו את חוקרי משטרת ישראל לזהות החשוד ומעצרו. החשוד הועבר לחקירה במרחב אילת ובהמשך תבקש המשטרה להאריך את מעצרו”.

דוברות בית חולים יוספטל מסרה הבוקר (חמישי) כי בניגוד לפרסומים שונים ברשתות החברתיות, “החדר האקוטי המשמש לטיפול בנפגעי ונפגעות תקיפה מינית בבית החולים יוספטל לא נסגר, אלא הועבר למיקום חליפי העומד בכל הנדרש על פי הנוהל. המיקום של החדר מוצנע ויש פרטיות מלאה. הוא כולל את כל הציוד הנדרש הרפואי והתמיכתי בדיוק כמו שהיה במקום שלו עד כה. הצוות המטפל כולו ממשיך לתת מענה ולהיות זמין 24/7 ערוך להעניק שירות לכל מי שת.יזדקק לכך (בתקווה שלא יהיה בכך צורך)”.

כזכור, החדר האקוטי הושק בבאוגוסט אשתקד. כבר אז אמרה ד”ר רויטל בר אושר, מנהלת יוספטל: “אנו מצטרפים לשרשרת הטיפול הנדרשת במצב של תקיפה מינית ויודעים לתת את הטיפול המתאים ברגע האמת”.

החדר האקוטי פועל בבית החולים ״יוספטל״, מאובזר על פי נוהל משרד הבריאות וכולל את כל הציוד הדרוש. הצוותים הרפואיים המפעילים את החדר – הכוללים מומחים ומומחיות מתחום הגניקולוגיה, כירורגיה, פסיכולוגיה, פסיכיאטריה, עו”ס וסיעוד – עברו הכשרה ייעודית בנושא.

נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן