news08.net/ads.txt

מרגש: אבי בבאי, חובש איחוד הצלה, תושב רחובות, פגש את האיש שביצע בו החייאה הבוקר

רחובות

מרגש: אבי בבאי חובש איחוד הצלה נפגש לפני דקות אחדות עם חיים עמר,  שאיבד את ההכרה כאשר ניגש לבקש סיוע רפואי מהמאבטח בבית הספר גיסנבורג ביבנה.

מאבטח בית הספר, שבתאי פנחס ורכז חינוך גופני בחטיבת הביניים בקריית החינוך גינסבורג, משה דיין, החלו בפעולות ההחייאה ופחות מדקה אחר כך, הצטרף אליהם אבי בבאי, חובש רפואת חירום מיחידת האופנולנסים של איחוד הצלה, העובד בעיר בינה. החובש שמורגל למקרים שכאלו מיד ביצע חיבור של מכשיר הדפיברילטור שברשותו ולאחר מכן ביצע מתן שוק חשמלי לחיים. פעולה זו החזירה את ליבו של חיים לפעולה מלאה.

לפני דקות אחדות נפגשו חיים, בני משפחתו ואבי בבאי מתנדב איחוד הצלה שהגיע לבקרם בבית החולים. “אני נרגש, נרגש מאוד!”, סיפר החובש, “שמח על הזכות הגדולה שניתנה לי להציל חייו של חיים. כאן המקום לומר תודה להנהלת איחוד הצלה על כך שמעמידים עבורנו ציוד ומכשור מהמתקדמים בעולם על מנת שנוכל להציל חיים בהתנדבות”.

חיים שמצבו הוטב ובני משפחתו מסרו לאבי בבאי את התרגשותם הגדולה והוקרת התודה הגדולה על כך שהציל את אב המשפחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן