news08.net/ads.txt

מרגש: בסימן יום המשפחה, שימחו ילדי בית הספר “רעות” מגדרה, את הקשישים מהדיור המוגן במושבה

לילדי כיתה ג’3 מבית הספר רעות בגדרה היה שבוע עמוס בחזרות והכנות, גם הוריהם לא נחו והכינו ארוחה לכבוד הקשישים מהדיור המוגן במושבה.

לכבוד יום המשפחה הגיעו ילדי כיתה ג’3 מבית הספר רעות, בהובלת פנינה וייס, מחנכת הכיתה, והנהגת ההורים, לשמח קשישים בדיור המוגן בגדרה. הכל התחיל כשהנהגת ההורים העלתה את הרעיון לקשר עם קהילת הקשישים במושבה ויחד עם חברת מ.ט.ע – חברת סיעוד ומטפלות בבית הקשיש, בהובלת איטה אטנלי, מנהלת סניף השפלה, הגיעו לשמח קשישים שרובם קשישים בודדים.

הילדים הכינו ברכות וחלקו אותן לקשישים וגם שרו שירים הקשורים למשפחה. רבקה ברטנשטיין בת ה-92 ניגנה שירים מקסימים בכינור והילדים הצטרפו בשירה. כל משפחה הכינה תבשיל שמאפיין אותה וכולם אכלו יחד.

“היה מדהים לראות את החיבור בין הדור הצעיר לקשישים, נראה שכולם נתרמו מהארוע”, אמרה חדוה שחם-זיפר, מנכ”לית חברת מ.ט.ע ואם בהנהגת ההורים הכיתתית. “החיבור לקהילה חשוב מאוד לערכים שבית הספר רוצה להנחיל לתלמידים ולכן נבחר לקשר את הילדים עם הדור השלישי בגדרה. הקשישים נהנו מאוד משמחת החיים שהביאו איתם הילדים ואכלו בתאבון את האוכל המגוון. תודה רבה לכל השותפים לעשייה, היה מרגש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן