news08.net/ads.txt

מרגש: גמ”ח תחפושות בנחל שורק – כי ממש לא חייב לקנות…שתפו!

השנה היא שנה מעוברת ויש בה שני חודשי אדר, לפיכך פורים קטן חל בשבוע שעבר והמשמעות היא שהתחפושות וכל הטירוף כבר החלו… אבל, תעצרו שניה, לפני שאתם רצים לקנות לילדים תחפושות, תכירו את מיזם חברתי-סביבתי של חג הפורים המתקיים במועצה האזורית נחל שורק – גמ”ח התחפושות! 
בנחל שורק לא חייבים לקנות את התחפושות אלא רק לשאול אותן וכך, בכל שנה טרם החג מתקיימת פעילות הגמ”חים של המועצה והמפעילות נמצאות בשלב זה בכוננות שיא של קניות, סידורים אחרונים ועיצוב הגמ”ח שישמש את כל הקהילה שלהן להשאלת תחפושות. בשני יישובים במועצה – חפץ חיים ונצר חזני נפתחים השבוע ושבוע הבא גמ”חים להשאלת תחפושות, הגמ”ח נותן פיתרון הולם למשפחות ברוכות ילדים שצריכות לדאוג לילדים לתחפושות אבל לא רק ילדי המועצה נהנים מהגמ”ח אלא כל האזור כולו.
הגמ”ח של קיבוץ חפץ חיים, הוקם לפני 7 שנים ע”י נאוה שורק ואורית רז מהיישוב מתוך צורך של אימהות לספק לילדים תחפושות בלי להיגרר להוצאות כלכליות מיותרות. הן התחילו ממס’ קטן של תחפושות ועלות סמלית של השאלה ועם השנים גדלו והתרחבו. הגמ”ח קרוי ”שמחת מרדכי” ע”ש מרדכי ושמחה ברויאר ז”ל שהייתה אשת חסד גדולה ביותר. בגמ”ח הנפתח היום (רביעי) תמצאו מגוון ענק של תחפושות לכל הגילאים בעלות סמלית בסך 10 שקלים. בכסף שמצטבר רוכשות השתיים עוד ועוד תחפושות. השנה, נוסף לגמ”ח גם מימד קהילתי ושבט מעפילים בקיבוץ חפץ חיים יסייע בתפעולו.
גמ”ח התחפושות בנצר חזני. מפעילת הגמ”ח ב-12 השנים האחרונות היא נאוה אדרי מהיישוב, שהחלה את ההתעסקות שלה עם גמ”ח התחפושות בנצר כבר לפני 12 שנים במלון בעין צורים לשם עברו תושבי נצ”ח אחרי הגירוש מגוש קטיף. במהלך אותה שנה חיפשה נאוה שהייתה אז רכזת הקהילה דרך לדאוג לקהילה לתחפושות לפורים. תורם צדיק מארה”ב נחלץ לעזרתה ואמר שידאג לה לתחפושות – ומאז הכל היסטוריה. מגמ”ח קטן ובקושי שני תיקים מלאים בתחפושות הוא התרחב לגמ”ח גדול ומושקע שהיום מתארח במחסן משודרג מחוץ לביתה של נאוה ומשמש גם כמקום להתנדבות עבור נשות המושב בסידור התחפושות.
בשנים האחרונות כלתה של אדרי היא רכזת הקהילה במושב – אפרת אדרי ובכל שנה, לפני פורים, הן יוצאות יחד לרענן את גמ”ח התחפושות בעשרות תחפושות חדשות ומגניבות. השנה ייפתח הגמ”ח בנצר חזני בתאריכים 3,6,10,13/3 בין השעות 16:00-18:00 תמורת עלות השאלה ופיקדון בסך 20 שקלים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן