news08.net/ads.txt

מרגש: דפיברילטור הוצב במרחב הציבורי להנצחתה של ד”ר אנה רימבורג, שנהרגה מקריסת עץ בטבריה

סיפורה של ד”ר אנה רימבורג זעזע מדינה שלמה. ברגע אחד הפכה רופאת השיניים המוערכת מרחובות לנושא השיחה בכל בית במדינה לאחר שבמהלך חופשה בטבריה אליה יצאה עם בני משפחתה, נהרגה מקריסת עץ. משפחתה של ד”ר רימבורג ז״ל החליטה לתרום 2 דפיברילטורים להנצחת זכרה, והצבתו של אחד מהם נחנכה בטקס חגיגי במעמד ראש עיריית רחובות רחמים מלול, סגנו עו״ד יניב מרקוביץ׳, משפחת רימבורג, מנכ״ל העיריה מאיר דהן, מנהלים ועובדים. דפיברילטור נוסף הוצב מול גן ע”ש קרן טנדלר.

משפחת רימבורג תרמה את עלות שני הדפיברילטורים לזכרה ובחודשים הקרובים ישלימו באגף גנים ואגף ביטחון את הצבתם של 10 דפיברילטורים של ארגון איחוד הצלה בעיר במרחב הציבורי ברחבי העיר. למעשה מדובר במַפְעֵם – מכשיר מציל חיים, המחזיר קצב לב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי ללב. הדפיברילטורים מוצבים בארון סגור, עם פרטי התקשרות עליהם. במקרה הצורך, השיחות מגיעות למוקד איחוד הצלה שידאג לפתיחת הארון מרחוק ולהדרכה לפונה על מנת לסייע לו בשימוש נכון ומציל חיים בזמן אמת, כל זאת במקביל להזעקת כוחות ההצלה למקום.

ד”ר אנה רימבורג זכרונה לברכה הייתה רופאה רחובותית מסורה שטיפלה באלפי מטופלים בעיר כמעט עד יום מותה, במסירות, באהבה ובהשקעה גדולה. בשנת 1980 היא פתחה את הקליניקה הראשונה שלה בעיר לרפואת שיניים, בקרית משה, ובמקביל עבדה כרופאת שיניים במרפאת השיניים ברחוב רמז. בשנת 1996 פתחה את הקליניקה ברחוב יעבץ שם עבה כמעט עד יום מותה. במקביל, משנת 1998 הקימה וניהלה את בית האבות נאות מרגוע. בחמש השנים האחרונות לחייה נלחמה ד”ר רימבורג במחלת הסרטן וניצחה אבל לא ויתרה על טיפול במטופלים שלה במרפאה, גם במהלך טיפולי הכימותרפיה וההקרנות. ד”ר רימבורג הייתה ידועה בנאמנותה למטופליה והקדישה להם את כל זמנה ומרצה. מטופלים רבים ליוו אותה יותר מ-20 שנה והביאו למרפאתה גם את ילדיהם ונכדיהם.

״אנחנו גאים להנציח את זכרה של ד”ר רימבורג ז״ל בשילוב עם מענה לצורך הצלת חיים”, אמר ראש העיר רחובות רחמים מלול. :זהו המכשיר הראשון מבין מכשירים רבים שיוצבו במרחב הציבורי, ואני מודה למשפחת רימבורג ולכל העובדים שלקחו בכך חלק״.

בנה של המנוחה, דוד רימבורג: “אמא הייתה רופאת שיניים ברחובות מעל 40 שנה, טיפלה באלפים מבני העיר, מטפלת בכל רמח אבריה, דאגה לבריאות מטופליה, משפחתה חבריה ומכריה, גם תוך מלחמה עיקשת וניצחון במחלת הסרטן. חשבנו שתרומת 2 העמדות היא דרך הולמת להנצחתה בעיר שכל כך אהבה. כל זאת התבצע בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל מול עירית רחובות ואיחוד הצלה”.

עו״ד יניב מרקוביץ, סגן ראש עיר מחזיק תיק גנים ונוף: ״המכשירים החיוניים מוצבים במקומות שבהם יש ריכוז של תושבים הן בפעילויות ספורט והן בפעילות פנאי, על מנת לעמוד לרשותם במקרה הצורך״.

אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון, בטיחות, חירום ומוקד עירוני: ״מכשירי ההחייאה מוצבים בתוך ארונות עם גישה קלה ומהירה במקרה הצורך- פתיחה מרחוק על ידי מוקד החירום של איחוד הצלה שגם ידריך את הפונה כיצד לטפל בנפגע, יחד עם הזעקת כונני רפואת חירום למקום״.

טרגדיה: ד"ר אנה רימבורג, רופאת שיניים מרחובות היא ההרוגה מקריסת עץ הדקל בטיילת בטבריה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן