news08.net/ads.txt

מרגש: היכל בראל ע”ש בראל חדריה הי”ד נחנך בבאר יעקב

היכל בראל ע”ש סמ”ר בראל חדריה שמואלי הי”ד נחנך הערב (חמישי) בבאר יעקב.

האירוע המרגש התקיים במעמד ראש העיר ניסים גוזלן ומשפחת חדריה שמואלי – בראשם הוריו של בראל ז”ל – ניצה ויוסף יבדל”א. ציבור רחב של תושבים ותלמידים, חברי מועצת העיר, עובדי עירייה ובני משפחה השתתפו בחנוכת היכל בראל – היכל ספורט מפואר עם למעלה מ-1000 מקומות ישיבה, שישרת את ציבור תושבי באר יעקב בכלל , את ילדי העיר בפרט ובמקביל יסייע להמשיך את דרכו של בראל ז”ל שהייתה מלאה בספורט, כבוד הדדי, ערכי חברות והרבה חיוך ואושר.

 סמל ראשון בראל חדריה שמואלי נפל בקרב ביום כ”ב באלול תשפ”א (30.8.2021) בן עשרים ואחת וחצי בנפלו. הוא הובא למנוחות בבית הקברות הצבאי בקרית שאול. הותיר אחריו הורים, שתי אחיות ואח. לאחר מותו, ספד ניסים גוזלן לבראל בחשבון הפייסבוק שלו וציין: “לאחר מספר ימים בהם נלחם בגבורה על חייו, נקבע מותו של סמ”ר בראל חדריה שמואלי ז”ל שנפל בעת לחימה בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. בראל היה גיבור ישראל גם בחייו כאשר שימש כמסתערב ביחידה מיוחדת של מג”ב דרום וגם בימיו האחרונים בהם נלחם על חייו”.

גוזלן הוסיף: “באר יעקב היא משפחה אחת גדולה ובראל לנצח יהיה הילד של כולנו. אני מבקש לחזק את המשפחה היקרה שלנו ולשלוח תנחומים בשם כל תושבי באר יעקב. אנחנו כאן איתכם בשעה קשה זו ונעשה הכל על מנת להנציח את זכרו וגבורתו” – הבטיח, והערב קיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן