מרגש: הנוער של יד בנימין יקדיש את קייטנת הקיץ לזיכרו של צור אלפי ז”ל

בימים בהם אסון השיטפון עולה שוב לכותרות, התקיים אירוע מרגש במיוחד כאשר נוער יד בנימין שבמועצה האזורית נחל שורק יזם פעילות מבורכת ומגייס משאבים לטובת קייטנת קיץ לילדים על שמו של צור אלפי, אחד מתשעת ההרוגים באסון נחל צפית.
במהלך השבוע נפגשו בני הנוער עם הדר אלפי, אימו של צור ז”ל (ממזכרת בתיה). במפגש סיפרה האם בהתרגשות על בנה, ובין היתר על חלומו להתגייס ל-669.
בדיוק באותם ימים בהם התרחש האסון הנורא, נוער יד בנימין ארגן קייטנה מיוחדת לילדי “בית הילד” בגילה – ילדים בסיכון. האסון הקשה ודמותו של צור השאירו רושם על החבר’ה מיד בימין שהחליטו לבקש רשות ממשפחתו של צור ז”ל ולהקדיש את הקייטנה הפעם, לזיכרו. אימו הדר, התרגשה מהמחווה וסיפרה שחלומו של צור היה לעבוד עם נוער בסיכון.
מאותו רגע נוצר קשר מיוחד בין בני הנוער למשפחתו של צור והמפגש האחרון ביניהם היה נקודת שיא – היכרות אישית עם המשפחה והחברים הקרובים עם הסיפורים הקטנים שיצרו את האדם המיוחד הזה – צור אלפי ז”ל.
כאמור, בני הנוער מהמועצה שיפעילו את הקייטנה בקיץ הקרוב כבר החלו בגיוס כספים ומוכרים מזון ושתיה באירועי המתנ”ס והמועצה ובמהלך הפסטיבל הקרוב שיתקיים גם ב’נחל שורק – ירוק ולא רחוק’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן