news08.net/ads.txt

מרגש: חגיגות לכבוד ימי הולדתם של ניצולי שואה ברחובות

יומולדת ליצחק קליין
מיזם ייחודי וקסום מתקיים הודות ליוזמה שנרקמה בחטיבה ב’ דה שליט, בהנהלתה של חיה דורון – ובמרכזו מציינים התלמידים את ימי הולדתם של ניצולי שואה וחוגגים עמם.
על היוזמה אחראית המורה חנה גינסברג המספרת כי “בחטיבה שלנו החלנו ביוזמה מרגשת למען ניצולי השואה בעיר רחובות. במסגרת המיזם, תלמידים המשתתפים בפרויקט שימור מורשת השואה והגבורה, מגיעים יחד איתי ובשיצוף בני המשפיה – אל ביתם של ניצולי השואה וחוגגים להם יום הולדת יחד בשיתוף בני המשפחה”.
לאחרונה הגיעה נבחרת התלמידים בליוויה של המורה גינסברג, אל ביתו של יצחק קליין, שם חגגו את יום הולדתו. קליין הינו ניצול שואה אשר מגיע לחטיבה, מזה מספר שנים ומבקר בתערוכה לזכר השואה והגבורה, משתף בסיפור חייו ובכך תורם לחיזוק הקשר הבין דורי.
“אנו דואגים לכיבוד ולעוגת יום הולדת מיוחדת, מברכים את ניצול השואה ליום הולדתו בברכה מרגשת. אני מנגנת באקורדיון, כולנו שרים עימו שירים ורוקדים ריקודים”, מסכמת גינסברג שמסבירה כי מטרת המיזם הינה לשמור על הקשר עם שורדי השואה לאורך כל השנה וכי פעילות זו הינה המשך ישיר ומקשר לפרויקט שימור מורשת השואה והגבורה, אותה היא מובילה – אשר שיאו בתערוכה מכובדת ומרשימה, המתקיימת בחטיבה בשני העשורים האחרונים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן