news08.net/ads.txt

מרגש: חובשי איחוד הצלה ביקרו בקפלן את האדם בו טיפלו לאחר שהתמוטט במפעל ביבנה – וחזר לחיים בזכות הדפיברילטור

ביום חמישי האחרון התקבלה במוקד איחוד הצלה קריאה על אדם שהתמוטט במפעל ביבנה. לחובשים של איחוד הצלה שהגיעו למקום התחילו בפעולות החייאה מתקדמות באמצעות מכשיר הדפברילטור (מכשיר למתן שוק חשמלי) שברשותם. זו הייתה החייאה ארוכה כשבסיומה פונה האדון כאשר הוא מורדם ומונשם לבית החולים קפלן ברחובות.

הבוקר (א’) ערב חג סוכות הגיעו המתנדבים יניב מיארה ומשה מור לבית החולים קפלן לפגוש את האיש, כאשר הוא בהכרה מלאה, נושם ואוכל בכוחות עצמו! “סביבו היו חבריו למפעל שהודו לנו ארוכות על פועלנו למען הצלת חברם למפעל. גם הצוות הרפואי התרגשו מאוד כשהגענו לבקרו ואמרו שאנחנו הצלנו את חייו של א” סיפר מיארה, “א’ התרגש מאוד וסיפר שלא זכר את אשר קרה, אנחנו סיפרנו לנו את כל אשר עבר והצגנו לו את מכשיר הדפברילטור שבאמצעותו חזר ליבו לפעום” הוסיף מור מתנדב איחוד הצלה שנכח אף הוא בהחייאה. א’ מסר את תודתו הגדולה למתנדבים אשר הצילו את חייו ואיחל להם חג שמח.

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה מסר: “אני מודה למתנדבים של איחוד הצלה שעושים לילות כימים למען הצלת חיים פה באזור ובארץ בכלל. הסיפור הזה מצטרף לרשימה ארוכה של הצלות חיים וכל פעם זה מרגש מחדש!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן