news08.net/ads.txt

מרגש: טקס מיוחד לתורמי סירת הים-בולנס של מד”א באילת

לפני כשלושה חודשים הצטרפה סירת ים-בולנס של מד”א לצי כלי ההצלה של מד”א באילת. צוותי מד”א בעיר הדרומית העניקו בעזרתה טיפול רפואי לחולים ופצועים בחופי הרחצה בעיר ובטיילת. היום (חמישי) הגיעו תורמי הסירה גרי וליאת ויין ובני משפחתם לטקס שנערך לכבודם במרינה בטיילת באילת בנוכחות ראש עיריית אילת אלי לנקרי, מנכ”לית אגודת ידידי מד”א בישראל אורלי אריאל, מנהל מחלקת תגובה מיידית במד”א יוסי חלבי ומנהל תחנת מד”א באילת גבי בריבו.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת ברך את משפחת ויין על התרומה, את עמותת ידידי מד״א ואת צוותי מד״א והמתנדבים שפועלים ללא ליאות למען תושבי העיר אילת והנופשים בה. ״סירת ההצלה הימית הופכת את חופי אילת לבטוחים יותר״ אמר ראש העירייה והוסיף: ״כולנו תקווה שלא נזדקק ל”ים בולנס”, אך אין לי ספק כי במקרה הצורך, אנחנו בידיים טובות ובטוחות״.

מנכ”לית אגודת ידידי מד”א בישראל, הגב’ אורלי אריאל: “במאבק של צוותי מד”א להצלת חיים כל שניה קובעת ובזכות התורמים הנדיבים של מגן דוד אדום אנחנו מצליחים לצמצם את זמן ההגעה לחולים והפצועים. בשם כל מגן דוד אדום ובשם כל אזרחי מדינת ישראל אני רוצה להגיד תודה לגרי וליאת על תרומתם הכל כך חשובה ועל התמיכה בהצלת חיים בישראל”.

דרור ויין, בנם של גרי וליאת בירך בשם המשפחה: “מגן דוד אדום הוא ארגון שמאחד ומחבר. הייתה לי הזדמנות לעשות משמרת בסירה וראיתי בעיניים שלי איך צוותי הים בולנס פועלים ואיך המתנה הזו שהמשפחה שלי העניקה צמצמה את זמני הפינוי וסייעה להציל חיים. אני מאחל בריאות לכל תושבי, אזרחי, תיירי ומבקרי העיר אילת וכל מי שזקוק לעזרה. תודה רבה ובהצלחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן