news08.net/ads.txt

מרגש: לאחר חודשי שיקום בריאותי מנהלת “המרכז לתיאטרון לוד” חזרה להופעה בעיר

 

מפגש מרגש נערך בין ראש העיר  עו”ד יאיר רביבו לבין מייסדת ומנהלת “המרכז לתיאטרון לוד” – פנינה רינצלר, שחזרה לעיר לאחר חודשי שיקום בריאותי ב’בית לוינשטיין’.לפני כמה חודשים חלתה רינצלר במחלת מעיים קשה עמה התמודדה וחייה אף היו במצב של סכנה, בו בזמן שבביתה גדל בנה רני המתוק, שנולד בשעה טובה רק לפני כשנה.

ראש העיר שיתף לאחר המפגש, כי “פנינה לא וויתרה, התעקשה, נלחמה ובע”ה ניצחה, כשהערב אל העיר לוד חזרה, להופעה ראשונה של “חלומות במזוודה” – מאת קבוצת התיאטרון הקהילתית, בהפקה בועטת וחדשה”. בהצגה, בה צפה רביבו לצדה של רינצלר, מגלמים כמה שחקנים קבוצת דיירים שהם תושבים ותיקים וכאלה שהגיעו רק עכשיו ללוד שנפגשים לאסיפת דיירים ראשונה בבניין חדש ומנצנץ. בהצגה עולים הקונפליקטים המתבקשים ממפגש שכזה וגם רגעים של זיכרונות נעימים, מופע מצחיק ועשיר בדמויות עם הרבה הפתעות לקהל. בתום ההצגה איחל ראש העיר לרינצלר ואמר לה, “פנינה, מפעל התיאטרון שלך הוא נכס לעיר שלנו ולתושביה, וכולנו יחד שמחים לראותך שוב מחייכת, שמחה ובע”ה מתוך בריאות איתנה בחייך המאושרים ממשיכה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן