news08.net/ads.txt

מרגש: ליגת כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים נפתחה ביוזמת חברת המועצה מירי דדון סעדה

חברת מועצת העיר קרית מלאכי, מירי דדון סעדה – הממונה על החינוך המיוחד ויו”ר הוועדה לקידום מעמד האשה, ביוזמה מרגשת במיוחד בתמיכת ראש העיר ללו זוהר, ובמרכזה הקמת ליגת כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים, המשולבים במסגרות החינוך המיוחד. היוזמה יצאה לפועל לפני מספר ימים הודות לשת”פ עם מחלקת הספורט של העירייה בניהולה של יעל צובארי.

לדברי חברת המועצה מירי דדון סעדה: “ילדי החינוך המיוחד בקרית מלאכי שווים לילדים החינוך הרגיל ואני פועלת ודואגת באופן אישי שכל אחד ואחת מהם יקבל יחס שווה ומענה בדיוק כמו ילד מהחינוך הרגיל, והיום אני גאה להגיד שילדי שגם בספורט ובפנאי. אני מתרגשת לראות את הילדים שלנו משחקים, נהנים ומתפתחים. ולא פחות חשוב, אני מאושרת לראות את ההורים המדהימים שנותנים את הנשמה לילדים מקבלים לרגע אחד קצת נחת ושמחה בלב”.

מעמותת ‘עילי’ – המספקת מסגרת עוטפת לילדים עם צרכים מיוחדים ומפעילה חוגי כדורגל מותאמים בכל רחבי הארץ – נמסר כי מעבר לכיף ולהנאה שבמשחקים ספורטיביים, “האימון הספורטיבי מותאם ליכולת האישית של כל ילד וילדה והאימונים מטפלים בסרבול המוטורי, הפרעות קשב, קשיים רגשיים, חברתיים, ויסות חושי וכל אלה בצורה ספורטיבית חווייתית ומגבשת. במהלך האימונים הילדים לומדים את חוקי ורזי המשחק, מתאמנים, משחקים ומתחזקים חברתית, רגשית ופיזית”. אימון ספורט זו בהחלט הזדמנות נהדרת לכל אדם בכל גיל, לצאת מהשגרה, לפגוש עוד אנשים ובמקרה הזה ילדים, ליהנות ולשמור על הבריאות”.

האימונים מתקיימים מידי שלישי במגרש הכדורגל הסינתטי ב”מנחם בגין” בהתאם לגילאים ומחיר ההשתתפות סימלי – 100 שקלים לחודש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן