news08.net/ads.txt

מרגש: מגרש הכדורסל בגן יבנה נקרא על שם אסף רמון ז”ל

מפעל ההנצחה לבני משפחת רמון ממשיך עם קריאת מגרש הכדורסל ביישוב על שמו של אסף רמון ז”ל.  הבוקר, נערך בבית הספר ע”ש אילן רמון בגן יבנה, טקס מרגש במיוחד. בני משפחת רמון הביעו את התרגשותם במכתב אותו שלחו לבית הספר.  

 

טקס קריאת מגרש הכדורסל ע”ש אסף רמון ז”ל

 

 

הבוקר, בהשתתפות תלמידי בית הספר ע”ש אילן רמון בגן יבנה והוריהם, המנהלת וראש המועצה דרור אהרון, נערך טקס ובו נקבע שם מגרש הכדורסל בבית הספר הסמוך לפארק ע”ש רונה רמון ביישוב, על שמו של אסף רמון. במכתב ששלחו בני משפחת רמון לבית הספר, הם הביעו הערכתם על המשך הנצחת משפחתם ביישוב.

“תושבי גן יבנה היקרים, אנו שמחים מאוד ומתרגשים על קריאת מגרש ספורט על שם אסף אחינו ז”ל. אסף היה מאוד מחובר לספורט וכושר ואנו שמחים שמצאתם לנכון לשתף אותנו בכבוד הזה. מקווים שהמגרש ישמש אתכם היטב ויהיה חלק בהתפתחות של המקום המקסים הזה בחינוך לספורט ומצוינות. המון בהצלחה, משפחת רמון. תודה. “

ראש המועצה דרור אהרון : “תודה רבה לדניאל כהן צמח על ההשתתפות, ליעל אוריאל ולצוות החינוכי, לילדים המקסימים ולכ העוסקים במלאכה”.

 

 

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן