news08.net/ads.txt

מרגש: מועדון רוטרי לוד בתרומה מיוחדת לתלמידים נזקקים בהודו

באפריל 2019 ארגן מועדון רוטרי לוד ערב הודי בהשתתפות השגרירה לענייני תרבות משגרירת הודו בישראל, כאשר בתכנית האמנותית כיכבה ליאורה יצחק תושבת העיר ויוצאת העדה. ההכנסות מערב זה, שימשו לרכישת הציוד האמור בשיתוף רוטרי הודו.

image
קרדיט צילום- עיריית לוד

מכתב תודה שהגיע השבוע לנשיאה לשעבר של מועדון רוטרי לוד, אביבה ראובנס: “הלוח החכם שלכם הורכב ונמסר לביה”ס היסודי DHANORI , אנא קבלו את תודתנו העמוקה על העזרה והתמיכה שלכם. יותר מ-150 תלמידים מהכפר והשבט ייהנו מזה במשך השנה. בברכת “מחברים עולמות” דרך פעולה הומניטרית זו שלכם. בברכה עם המון אהבה- PARIMAL NAIK- אחראי על שיתופי פעולה – מועדון רוטרי GANDEVI, הודו”.

יש לציין כי זו פעם שנייה שמועדון לוד תורם לתלמידים נזקקים בהודו, כאשר לפני 5 שנים תרמו לרכישת ילקוטים וציוד אישי. פעילות זו של המועדון הנה נגזרת של היחסים הבינלאומיים, מבחינת לא רק לקבל אלא גם לתת, מועדון לוד קיבל במהלך השנים האחרונות תרומות מרוטרי בינלאומי למספר מיזמים- רכישת ציוד לבתי ספר רימון ודקל, הקמת חדר הקלטות באורט זייל, 3 מערכות ב-3 בתי ספר לאיסוף מי גשמים ושימוש בהם, ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן