news08.net/ads.txt

מרגש: מועצת התלמידים באורט רבין יצאה בקמפיין להגברת המודעות לתופעת האלימות נגד נשים

בבית הספר אורט על שם יצחק רבין את יום המאבק באלימות נגד נשים.

תלמידי ומורי אורט רבין יצאו להביע את מחאתם נגד תופעת האלימות נגד נשים הקורא לנו לעצור את השגרה ולהתייחס במלוא הרצינות והמחויבות החברתית לתופעה הקשה. זו ההזדמנות שלנו לעצור, לראות את הפנים, להכיר את השמות ולשאול את עצמנו, כאנשי מקצוע וכאזרחים – מה ביכולתנו לעשות על מנת למנוע, לצמצם ואף להפסיק לחלוטין את מעגל הפגיעה!!

מועצת התלמידים באורט רבין יצאה בקמפיין שנועד להגביר את המודעות לתופעה האלימות נגד נשים. התלמידים עברו בכיתות   ערכו פעילויות הסברה וחלקו סרטים אדומים שנועדו להעלות את המודעות לתופעה הקשה.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: “בבית הספר היה חשוב להעלות את הנושא לדיון עם תלמידנו. תמונת המצב והנתונים הקשים אליהם נחשפים תלמידים ומורים מדי יום בערוצי התקשורת, מאלצים אותנו לתת את הדעת לתופעה הקשה שיש להוקיע אותה ולגנות אותה. אנו מחנכים את תלמידנו  לגנות את התופעה ולצאת נגדה. על כולנו מוטלת המחויבות לשבור את מעגל האלימות והפגיעות בתוך המשפחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן