מרגש: מתנדבי מד”א במבצע קמחא דפסחא זו השנה ה-18

מד”א מתגייסת למען הקהילה : מתנדבי מד”א אספו עשרות אלפי חבילות מזון עבור משפחות מעוטות יכולת. זו השנה ה-18 בה אלפי מתנדבי מד”א בני נוער ובוגרים, התגייסו למבצע רחב היקף של איסוף וארית חבילות מזון עבור משפחות מעוטות יכולת. במהלך המבצע, אספו המתנדבים כ-20,000 חבילות מזון המכילות כ-700,000 פרטי מזון שנתרמו על ידי מאות אלפי אנשים טובים למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ, על מנת לוודא כי כמה שיותר משפחות, יוכלו לחגוג את ליל הסדר בכבוד.

מנכ”ל מד”א אלי בין :”כמו בכל ערב פסח גם השנה, מתנדבי מד”א עשו את מירב המאמצים על מנת לספק מוצרים לארוחת חג מכובדת למשפחות נזקקות. מד”א הוא ארגון שפעילותו להצלחת חיים, שזורה בחיי תושבי ישראל. החיבור שלנו עם הקהילה הוא ערך עליון עבורנו. אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הרווחה בארץ לאורך כל השנה ובחג במיוחד. חשוב לנו לעשות את מירב המאמצים, על מנת להגיע ולסייע. מדובר במשימות הומניטריות מהמעלה הראשונה ואני מודה לאזרחי ישראל שנרתמו ותרמו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן