news08.net/ads.txt

מרגש: עיריית רחובות שלחה 600 סופגניות ללוחמי ולוחמות גדוד ארז, באמצעות מנהלת קשרי החוץ, אביטל רגב קיסר

עיריית רחובות שלחה ללוחמי ולוחמות גדוד ארז 600 סופגניות באמצעות דוברת העירייה ומנהלת קשרי החוץ, אביטל רגב קיסר, שהגיעה לבסיס בשם ראש העיר רחמים מלול אשר במקביל שוחח טלפונית עם המג״ד סא״ל חגי סין -איציק, ומסר לו את איחוליו ואיחולי עיריית רחובות וכל תושבי העיר לחג שמח ומאיר ללוחמות וללוחמים. השניים אף קבעו כי בהמשך ייפגשו על מנת לפעול בדרכים נוספות למען חיילי הגדוד.

כזכור, במרץ 2018 החליט מלול כי עיריית רחובות בשיתוף עם וועד העובדים יאמצו ויחבקו את לוחמי גדוד ארז- גדוד המעברים. מדובר בגדוד שבו כ-600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ-15 מעברים שבעוטף ירושלים, ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי הגדוד מבצעים עבודה חשובה בעומדם במוקדי החיכוך במחסומים, ונדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית. האימוץ הינו במסגרת פרויקט “אמץ לוחם” של “יחד למען החייל” (הארגון המשותף של האגודה למען החייל וקרן לב”י ), אשר אחראי לחבר בין גדודים לוחמים לבין חברות וארגונים לאימוץ חם ומחבק.

עם הגעתה של אביטל רגב-קיסר לבסיס, כיבדו את המחווה המרגשת גם המ״פ עופר גילת, רס״ר הגדוד רס״ב יניב אנקונינה, סמ״פ ב׳ אור יוסף ורס״ב משה מועלם. ״שמחנו לעשות מחווה סימלית בשם תושבי רחובות על מנת לאחל חג שמח ללוחמים וללוחמות, ולהראות להם שיש מי שחושבים עליהם ומעריכים את העבודה החשובה שהם מבצעים. שלחנו את הסופגניות ואת החבילות בשבוע שעבר בצירוף ברכת חג שמח ומאיר לגדוד״, אמר ראש העיר.

עוד יצוין כי בשבוע שעבר תלמידי רחובות לקחו חלק בחיבוק של הקהילה ללוחמים. בתי הספר שז”ר בניהולה של רויטל ברקאי, רמת אלון בניהולה של רונית מוסלר וסיני בניהולו של עימנואל סברי – נרתמו למשימה ותלמידיהם הכינו בשמחה חבילות שי מושקעות להעברה ללוחמים. נציגי הגדוד הגיעו לאסוף את החבילות על מנת להעבירן ללוחמים וללוחמי הגדוד לקראת החג. למעלה מ- 600 חבילות נאספו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן