news08.net/ads.txt

מרגש: פרויקט “גיבורים של שבת” התקיים בגן יבנה

התלמידים משתפים: “במפגש היה מאוד מרגש ומעצים”

זו השנה השנייה שפרויקט “גיבורים של שבת” מתקיים באורט ע”ש נעמי שמר בשיתוף פעולה עם עמותת “מצעד הגבורה”.

במסגרת הפרויקט, פעם בשלושה שבועות, בימי שישי, יוצאים תלמידי בית הספר מהשכבות השונות לבקר את ניצולי השואה ואת וותיקי היישוב בגן יבנה למפגש מרגש של הכרות ושיח מקרב לבבות תוך כדי שבירת שגרת יומם. בנוסף התלמידים גם מעניקים להם שי וכיבוד לכבוד השבת. מדובר באחד הפרוייקטים החשובים והמשמעותיים ביותר עבור בית הספר. התלמידים מחכים בהתרגשות לימי השישי בהם הם יוצאים לבקר את הגיבורים, נערכים מבעוד מועד – אופים וקונים דברי מאפה ואורזים הכל באריזה יפה ומכבדת. יוזמה מבורכת זו מעניקה משמעות רבה לתלמידים ונותנת את הכבוד הראוי לוותיקי היישוב ולניצולי השואה.

תלמידי שכבה ז’ שלקחו חלק בשבוע שחלף משתפים: “היה ממש כיף! ושמחנו לפגוש את ניצולת השואה. היא אישה מדהימה, והיא ככ שמחה שבאנו אליה וזה היה ממש מרגש”, “במפגש היה מאוד מרגש ומעצים, כיף לדעת שעשינו משהו טוב למישהו וריגשנו אותו”.

 

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן