news08.net/ads.txt

מרגש: תלמיד כיתה ד’ בגן יבנה עובר חרם בבית הספר, ההורים נרתמו לסייע

אחת התופעות הקשות בקרב ילדים ובני נוער היא חרם. כל ילד שעבר חרם יזכור אותו לנצח וההשלכות עלולות להשאיר צלקת לכל החיים. סלין, אמא מגן יבנה הצליחה לרגש את ההורים בסיפור של הילד שלה לאחר שהעלתה פוסט שתיאר את מצבו. בפוסט נכתב: “אמא יקרה, מחפשת חבר לבן שלי. הבן שלי מקסים בן 9, כיתה ד’ לפני שנתיים הגיע לבית ספר בגן יבנה והילדים לא קיבלו אותו בכלל, אין לו חבר אחד בכיתה. אז אמא יקרה, אם הבן שלך גם לבד ובלי חברים או פשוט רוצה להכיר ילד חדש”.

ילד בכיתה ד’ בבתי הספר היסודיים בגן יבנה, עובר חרם מצד התלמידים. לדברי אמו, הוא סובל מחרם כבר שנתיים לאחר שלא התקבל מצד התלמידים. בפוסט שרשמה סלין, אמו של התלמיד, חשפה את הנושא כדי לעורר עוד מודעות לתופעה, שרבים מההורים אינם מודעים לה. “אמא יקרה, מחפשת חבר לבן שלי. הבן שלי מקסים בן 9, כיתה ד’ לפני שנתיים הגיע לבית ספר בגן יבנה והילדים לא קיבלו אותו בכלל”, סיפרה, “אין לו חבר אחד בכיתה. אז אמא יקרה, אם הבן שלך גם לבד ובלי חברים או פשוט רוצה להכיר ילד חדש”.

לאחר הפוסט המרגש, ההורים בגן יבנה פנו ללא הפסקה, והזמינו את הילד שיבוא לשחק עם הילדים שלהם. כל הורה רשם את מספר הטלפון האישי שלו כדי לייצור קשר עם האם. “בשמחה ובכיף גדול נוכל להפגיש, הבן שלי גם בן 9, בטוחה שישמח לעוד חבר תתקשרי”, הגיבה אחת האימהות.  אלירן, הורה בגן יבנה הוסיף: ” הבן שלי גם בן 9 עולה לכיתה ד’ נשמח לארח את הבן שלך אצלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן