מרגש: 100,000 נרות נשמה הודלקו לזיכרון בכותל המערבי

במהלך 100 הימים החולפים התקיימו עשרות מעמדי תפילה מאחדים ומרגשים ורבבות מתפללים אשר הגיעו אל הכותל המערבי לתפילה ונחמה.

במלאות 100 ימים לטבח הנורא, ציינו בכותל המערבי את הדלקת 100,000 נרות נשמה, שהודלקו לאורך תקופה קשה כזאת, על ידי משפחות שכולות ומתפללי הכותל המערבי, לזכרם של הנרצחים והנופלים משבת שמחת תורה ועד היום.

היום (א), התקיים מעמד עוצמתי של הדלקת נרות זיכרון יחד עם משפחות החטופים ומשפחות שכולות, חיילים שנפצעו והגיעו להודות על הנס ולהדליק נרות נשמה. במהלך המעמד התקיימה אמירת קדיש ע”י אב שכול ותפילת “אל מלא רחמים” לעילוי נשמות הנרצחים והנופלים במלחמת “חרבות ברזל”. את המעמד סיימו בשירה מרגשת של ‘אחינו כל בית ישראל’ בתפילה להשבת החטופים במהרה.

במהלך 100 הימים החולפים התקיימו עשרות מעמדי תפילה מאחדים ומרגשים ורבבות מתפללים, בהם משפחות שכולות, משפחות חטופים, פצועים, חיילים וחיילי מילואים, בני משפחות, מתנדבי מד”א, מתנדבי זק”א, שוטרים, אנשי כבאות והצלה והציבור הרחב, הגיעו אל הכותל המערבי לתפילה ונחמה.

100,000 נרות נשמה הודלקו ברחבת הכותל המערבי במתקן נרות נשמה ייעודי, שהוצב ביוזמת עמותת ‘כלל ישראל- ביחד ננצח’ אשר הגיעו לציין עם המשפחות את 100 ימי הלחימה בתפילה בכותל המערבי.

נרות הנשמה מוחלפים מדי יום על ידי סדרני הקרן למורשת הכותל המערבי. פעמים רבות באי הכותל המערבי נתקלים במחזה מצמרר ומרגש בו משפחות הנרצחים והנופלים מחפשים אחר שמות יקיריהן מבין מאות השמות הרשומים על השלט, המתעדכן לצערנו, ומדליקים בכאב וגעגוע נרות לעילוי נשמתם.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן