מרדף מסוכן בכביש הערבה הסתיים בעצורים

החשודים ניסו להימלט מהשוטרים ונעצרו בתום מרדף כשהם מתחבאים במטעים חקלאיים

מרדף מסוכן בכביש הערבה הסתיים בעצורים

במהלך סוף השבוע, בעת פעילות לאכיפת עבירות תנועה בכביש הערבה, הבחין השוטר ברכב הנוסע במהירות של כ-145 קמ”ש וסימן לרכב לעצור. משהבחין נהג הרכב באיתותי השוטר, האץ מהירותו וניסה לחמוק מהשוטר כאשר בזמן זה הוא מגביר מהירותו ומבצע עקיפות אסורות תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך שהיו באותה העת בסביבתו.

תוך זמן קצר, בניסיון נוסף להימלט מהשוטרים, עצר נהג הרכב את הרכב בשולי הכביש (סמוך ללוטן) ויחד עמו יצא נוסע נוסף מהרכב והשניים החלו לרוץ לעבר הגבול המזרחי כאשר במושב הנוסעים האחורי ברכב, נשארה ישובה, בת זוגו של נהג הרכב ( אשדוד, ילידת 2001).

השוטר מיהר לדווח לרבש”צ לוטן על החשודים הנמצאים בבריחה באזור וכן כוחות חטיבת יואב של צה”ל הוקפצו למקום והחלו בפעולות לאיתור החשודים. בתום שעה של סריקות איתרו החיילים את שני החשודים. בעת בדיקת פרטיהם, הבחין השוטר כי אחד מהחשודים הוא שוהה בלתי חוקי אשר כניסתו לארץ אסורה (תושב יו”ש, יליד 1993) והחשוד השני נהג ברכב כשהוא ללא רישיון נהיגה (דורה, יליד 2000). השוטרים עיכבו את החשודים לחקירה במשטרת מרחב אילת בתומה נעצרו.

בדיון שנערך בנוכחותם והסתיים לא מכבר, נעתר בית משפט השלום לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של השניים עד ליום 7.2.23. חקירת האירוע נמשכת.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן