news08.net/ads.txt

 למקומות, היכון -רוץ עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו גם השנה את מרוץ הלילה המסורתי של רחובות בחסות רשת סופרשוק יוחננוף, ואלפי רצים ייקחו בו חלק, ביניהם משתתפים עם צרכים מיוחדים המרוץ השנה יוקדש לזכרו של בן רחובות, לוחם הימ”מ רנ”ג נעם רז ז”ל, שנהג לרוץ מדי יום 10 ק”מ. נעם ז”ל נהרג בחודש מאי השנה, בקר בסמוך לג’נין.

המרוץ ייערך ביום חמישי, 10.11.22, טז’ בכסלו, הזנקה החל מהשעה 19:30, להשתתפות והרשמה >>bit.ly/3Rn6zu4 ההרשמה למרוץ תסתיים ביום 7.11, בשעה 10:00

לאור הצלחתו הכבירה של המרוץ שנערך לראשונה בשנה שעברה, יקיימו גם השנה, עיריית רחובות והחברה העירונית, את מרוץ הלילה של העיר, בשיתוף עם רשת סופר שוק יוחננוף. במסגרת המרוץ, יוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק”מ, 5 ק”מ ו-2 ק”מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו ייקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים.

ביום חמישי, 10.11, טז’ בכסלו, יתכנסו אלפי הרצים בפארק המייסדים, והחל מהשעה 19:30 יוזנקו כל המקצים. לאורך מסלולי הריצה יוצבו אטרקציות אור מרהיבות. בתום כל המקצים יתקיים ברחבת הבמה בפארק המייסדים, טקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מנכ”ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף, ומחזיק תיק הספורט, חבר המועצה רועי שרעבי, וכן במעמד משפחתו של נעם רז ז”ל, שבמסגרתו יחולקו פרסים למנצחים במקצים השונים.

ביוזמת ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו אמיתי כהן  הוחלט כי המרוץ השנה יוקדש לזכרו של לוחם הימ”מ נעם דב רז ז”ל, שגדל בעיר רחובות ונהרג בחודש מאי השנה, בקרב בסמוך לג’נין. הוא הותיר אחריו אישה, שישה ילדים, הורים, שני אחים ואחות. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רב-נגד והוענק לו צל”ש מפכ”ל משטרת ישראל על פעילותו. נעם ז”ל גדל והתחנך ברחובות, עסק בספורט ונהג לרוץ 10 ק”מ מדי יום, בכל מזג אויר. על כן הוחלט להקדיש השנה את המירוץ ברחובות –על מנת להנציח את דמותו ואת מורשתו.

אפרת רז, אלמנתו של נעם ז”ל מספרת: “בגיל 4 ילד בגן קרא לו ‘שמן’. בגיל 4 נעם החליט שבחיים לא יקראו לו כך יותר.ויותר לא קראו לו כך..החלטה. כח רצון. נחישות. עמל . התמדה- זה מה שאפיין את נעם כל חייו. בכל המישורים. גם בספורט.מאז היותו נער זה התבטא בעיקר בריצות ואימונים. כל יום מינימום 10 ק”מ. בכל מזג אויר,לא משנה השעה או העייפות. כשהיה בבית בקידה,רץ במרחבים הפתוחים ובמטע שלו . בעליות,בירידות. וביחידה( בימ”מ) ,מעבר לאימונים שבלו”ז ,ב20 דקות שבין לו”ז ללו”ז – היה עולה על המכונה כדי להספיק את ה 10 ק”מ היומי. זה הוכיח את עצמו. נעם היה בכושר מעולה ( על אף פציעותיו).למרוצים שנרשם אמרתי לו, שכבר משעמם לנו לראות אותו על הפודיום וכבר אין מקום במדף לגביעים..הכושר לא היה אצל נעם בשביל לבנות את הגוף.הוא לא היה bodybuilder ( למרות שהיה חזק ושרירי להפליא), הכושר אצלו היה אמצעי. פשוט כדי להיות טוב יותר. להיות לוחם טוב,ולשרת את עמו על הצד הטוב ביותר.אנחנו במשפחה שמחים ,שהעיר שבה נעם נולד,גדל והתחנך ,רוצה להמשיך את המורשת הזו של נעם לאור דמותו המאירה. אנחנו מודים מאד לראש עיריית רחובות ולכל הגורמים בעיריה ,על מפעל ההנצחה הטוב הזה. המשיכו לעשות טוב וללכת ( לרוץ..) בדרכי נעם”

להרשמה באתר המרוץ >>bit.ly/3Rn6zu4 ההרשמה תסתיים ב-7.11, בשעה 10:00 בבוקר.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: “אנו שמחים להמשך במסורת שהתחלנו בה אשתקד, לאור ההצלחה, ובטוחים שהשנה יצטרפו אלינו יותר רצים ורצות. אני מזמין את התושבים לקחת חלק בפעילות שמשלבת ספורט והנאה עם אהבת העיר והארץ והנצחתו של הלוחם נעם רז ז”ל”

איתן יוחננוף, מנכ”ל רשת סופרשוק “יוחננוף”: “כחברה שדוגלת ותומכת באורח חיים בריא, ואף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי, אנחנו שמחים לקחת חלק במרוץ הלילה ברחובות, הבית של רשת “יוחננוף”. אנו מאחלים בהצלחה לכל המשתתפים במקצים השונים.”

סגן ראש העיר, אמיתי כהן: “נעם רז ז”ל היה לוחם וגיבור, שאהב את הארץ ואת האדמה. אימו של נועם סיפרה לנו על אהבת הספורט ועל כך שהיה רץ מרתונים. יחד עם העובדה שנעם גדל בעיר והתחנך בה,  חשבנו להנציח אותו בצורה זו. תודה רבה לרשת יוחננוף על התמיכה ועל השותפות”

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “מרוץ הלילה הוא חלק משלל פעילויות ספורט מרובות שאנו מפיקים לרווחת כל תושבי העיר. אני מזמין את כולכם לקחת חלק במרוץ ובפעילויות ספורט נוספות המתקיימות במהלך השנה בעיר”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “מרוץ הלילה כבר הפך למסורת בעיר והחברה העירונית גאה בהפקת אירוע ספורטיבי זה, המהווה המשך של מסורת ספורטיבית בעיר ומטרתו לחבר תושבים נוספים לטרנד הריצה אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות. אני מזמין את כל תושבי העיר, כל אחת ואחד לפי יכולתו, להשתתף במרוץ וליהנות מספורט בריא זה.”

קרדיט: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן