news08.net/ads.txt

“מרוץ לאורו” יתקיים מחר במסלול שיחל מרחובות ויימשך עד לקיברו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ז”ל בירושלים

כמעט שנה חלפה מאז נרצח רונן לוברסקי מרחובות במחנה הפליטים אל עאמרי הסמוך לרמאללה. ב-24 במאי, במהלך פעילות מבצעית של יחידת דובדבן הוא נפצע אנושות ולאחר שלושה ימים נפטר מפצעיו, כשהוא בן 20 במותו.

מרוץ “לאורו” להנצחת רונן לוברסקי יוזנק במעמד ראש העיר, רחמים מלול. המדובר במרוץ שליחים שיחל ברחובות ויסתיים סמוך לקברו בהר הרצל, משם יחל מסע משותף לכותל המערבי. בשעה 17:00 תחל ההתכנסות באתר הפרדסנות, בשעה 18:00 ייערך טקס במקום ובשעה 19:00 יוזנק המירוץ אל עבר השטחים הפתוחים, משם ימשיך כל הדרך לירושלים. המרוץ יתקיים בליל ירח מלא, שיאיר את הדרך לשליחים שירוצו כל הלילה, ויסתיים ביום האזכרה הרשמי של סמ”ר רונן לוברסקי ז”ל. בתחנות במהלך הדרך יהיו מקומות עצירה עם מדורות שבהם ילמדו את ההסטוריה והמורשת של ישראל בשבילים שבהם רצים, ויקראו מכתביו של רונן ז”ל.

בשל המרוץ מחר, ייסגר לתנועה מחר אחה”צ כביש מנחם בגין בין השעות 18:30-19:30 במקטע מפארק המדע ברחוב ברגמן פינת מנחם בגין ועד רחוב יעקובסון פינת מנחם בגין. במרוץ צפויים להשתתף כ-500 בני נוער, לוחמי יחידת דובדבן, בני משפחה, חברים ומוקירי זכרו של לוברסקי ז”ל. את המרוץ מארגנים בני משפחת לוברסקי , כושר קרבי – אסא אותי לוחם, עמותת “פרחי הדרום” בראשות איציק שטאובר, עמותת “דובדבן” וגורמים נוספים.

מטעם עיריית רחובות מעניקים אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני ואגף הביטחון בעיריית רחובות והחברה העירונית לתרבות, נופש וספורט סיוע למרוץ ומעניקות את המעטפת הלוגיסטית והתכנונית הנדרשת על מנת לקיימו, לרבות תיאום מול משטרת רחובות. ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח עירוני , שילוט ושיטור עירוני: “אנו גאים לסייע בהנצחתו של רונן לוברסקי ז”ל, ומיד עם הפניה אלי מהמשפחה שמחתי לסייע בתכנון ובתיאום בכל הנדרש, על מנת שהמרוץ יוזנק מהעיר רחובות”

איציק עובדיה, מ”מ מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “אני מברך על היוזמה להזניק את המרוץ מרחובות. זאת בנוסף לפעילות הנצחה נוספת שכבר החלה אשתקד ברחובות , בפרויקט “החלוץ” שבו משתתפים בני נוער בפעילות בשעות אחר הצהריים ברחבי העיר, המשלבת ספורט חברתי לצד ערכים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן