news08.net/ads.txt

מרוץ “רצים לזכרם” יתקיים ברחבי הארץ ביום הזיכרון הקרוב

מרוץ “רצים לזכרם” יתקיים זו השנה השישית ביום הזיכרון הקרוב 4/5/2022 בשעה 17:30. במרוץ אין נקודת זינוק, מדידת זמנים או פודיום. זהו מרוץ המתקיים למשך שעה אחת ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בכל הארץ באותה השעה. ההרשמה למיזם מתבצעת דרך אתר “רצים לזכרם” וכל נרשם מקבל שם של נופל/ת באופן אקראי ממאגר של עשרות אלפי נופלים מאז קום המדינה ועד היום לזכרו או מקדיש את הריצה. ניתן לרוץ בכל מקום אותו בוחרים. 

מוביל ומייסד המיזם “רצים לזכרם”, הוא בועז יעקוב, חובב ריצה אשר בשירותו הצבאי, איבד כמה מחבריו לנשק וגם חברים לחיים. את מיזם “רצים לזכרם”, יזם מתוך מטרה להפוך את הריצה לפעילות לאומית ארצית ביום הזיכרון. בכל מירות מתמלא עמוד הפייסבוק של המיזם באלפי צילומים מרגשים של רצים מרחבי הארץ והעולם בחולצות עם לוגו “רצים לזיכרם” ודגלי ישראל בידיהם.

בועז יעקוב: “המרוץ חוצה מגזרים, עדות ודעות ומטרתו, לאפשר לנו כאומה, לזכור את כל הנופלים באשר הם. אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש שכבר הפך למסורת עבור רבים”. ההרשמה למיזם נעשית באתר “רצים לזכרם” תמורת תשלום סמלי של 10 שקלים והמערכת מאתרת באופן אקראי, שם של נופל/ת במערכות ישראל לזכרו ירוצו המשתתפים. אל כל משתתף נשלח לינק ובו מידע מפורט אודות הנופל. כל המעוניין, יכול להוסיף שם של נופל/ת לזכרו הוא רוצה לרוץ. שני השמות מודפסים על גבי מספר החזה שנתלה על החולצה. קובץ עם שמות הנופל/ים נשלח במייל לנרשמים בפורמט של “מספר חזה” אותו הם מדפיסים ומצמידים אל החולצה בעת הריצה. כמו כן, ישנה אפשרות להזמין חולצת ריצה לבנה עם סמל המרוץ תמורת 40 שקלים אותה ניתן לאסוף בסניפי חנויות הנוחות SO GOOD  בפריסה ארצית.

הרישום למיזם “רצים לזכרם” באתר http://www.memorun.org

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן