news08.net/ads.txt

מרחב טכנולוגי חדש מוקם בבתי הספר היסודיים בגן יבנה

תלמידי גן יבנה בבתי הספר היסודיים ייהנו החל משנת הלימודים הבאה מתוכנית לימודים חדשה ומשחקים אינטראקטיביים  לימודיים וחווייתיים באמצעות מקרן רצפתי שנרכש מחברת דינמיקלאס. בכל בית ספר יסודי ביישוב נבחר מרחב שישמש  מרחב טכנולוגי מעשיר ויגוון את הלמידה החווייתית והמשמעותית.

מערכת דיניקלאס היא למעשה כיתה אינטראקטיבית המשחררת את התלמידים מהלוח ושולחן הכתיבה המסורתיים ומאפשרת להם למידה חדשנית המשלבת תנועה, משחק ושיתוף פעולה בנושאי למידה שונים. המורים בבתי הספר עברו הכשרה על התכנים ואופן השימוש במערכת, והחל משנת הלימודים הבאה ישלבו את הלמידה במרחב הטכנולוגי כחלק מתוכנית הלימודים.

ראש המועצה, אהרון דרור: “בתי הספר בגן יבנה פועלים כל העת לשיפור, לחדשנות ושואפים למצוינות. השימוש בטכנולוגיות חדשניות במסגרות החינוך הינו קריטי לתלמידים, אני מברך על הכנסת אלמנטים של למידה משמעותית למען המשך ההצלחה בעשייה הפדגוגית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן