news08.net/ads.txt

מרחב לימודי ייחודי הוקם בחב”ד בנות; המנהלת שריתה שוויכה: “בית הספר מוביל פדגוגיה חדשנית”

לא ברור מתי הלימודים יחזרו למסלולם, אבל עד אז בבית ספר חב”ד בנות הסתיימה בניית מערכת ‘אקטיב פלור’ (Active Floor) המאפשרת פעילויות גופניות ולימודיות שונות המשלבות תנועה ומשחק. במערכת זו בבית הספר משלבים תחומי לימוד חשובים, ביניהם: קריאה, גיאומטריה, ספורט, מדעים, אנגלית ושפה. שילוב התנועה והמשחק כחלק אינטגרלי בלימוד נושאים עיוניים, יוצר שדה באמצעותו היכולת הגופנית נפגשת עם אתגר אינטלקטואלי, תוך שימוש במרחב. המודעות המרחבית מאפשרת הבנה לקיבוץ נתונים, שיפוט ומיון. החוויה המשחקית של התלמידות אינה מסתיימת בהנאה ובלמידה מהמשחק עצמו אלא משמשת כלי למתודה היעילה ביותר בלמידה- הוראת עמיתים.

בבית הספר מספרים כי מתקיימות תוכניות ייחודיות המעודדות את התלמידות לא רק לצרוך ידע אלא גם ליצור ידע חדש ולשתף בו את הסביבה. תלמידות בית הספר מתנסות בתוכניות מגוונות בתחום המדעים, אנגלית ותוכנית חברתית עשירה, תוך נתינת מקום אישי ופיתוח הכשרונות המיוחדים לכל תלמידה ותלמידה.

בנוסף, בית הספר מוביל תוכנית למידה מבוססת פרויקטים (PBL) – שיטת הוראה המבוססת על למידה אקטיבית, המשלבת בין עשייה לחקירה ולרכישת ידע. בכך מקדם בית הספר יעדים של למידה משמעותית, חווייתית, התנסות בעבודת צוות וחשיבה מעמיקה וזאת במטרה לטפח תלמידות המסוגלות להתמודד עם אתגרי המאה ה-21.

מנהלת בית הספר שריתה שוויכה: “בית הספר מוביל פדגוגיה חדשנית לאורך כל השנה ואנו פועלות להקניית תכנים חדשים ומגוונים לתלמידות. מערכת ה-‘אקטיב פלור’ מאפשרת לימוד חווייתי, אשר לצד הלמידה מסייעת גם לחיזוק האינטראקציה בין התלמידות, דבר חשוב במיוחד לאחר שבמשך תקופה ארוכה, נמנעה מהתלמידות תחושת המפגש הפיזי בכיתה. בית ספר חב”ד בנות מוביל בהעצמה ובהקניית ערכים מתוך שמחה לאור משנתו של הרבי ברוח חסידות חב”ד ובכך מניח את היסודות למנהיגות יהודית צעירה”.

(צילום: עיריית קריית מלאכי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן