news08.net/ads.txt

מרחיבים את מיזם הביטחון התזונתי: 65 משפחות מנתיבות יקבלו סיוע בביטחון תזונתי ומזון תינוקות חינם לתינוקות עד גיל שנה

 

המיזם לביטחון תזונתי של משרד הרווחה והביטחון החברתי, יוצא לדרך ממש בימים אלה ומדובר בבשורה ענקית עבור יותר משלושים אלף משפחות ברחבי הארץ. עד כה, פעם המיזם ב-46 רשויות בלבד ואילו החל מעתה, הוא הורחב ל-239 רשויות ברחבי הארץ. 

  • עמותת ‘אשל ירושלים’ נבחרה להיות מפעילת המיזם לביטחון תזונתי של משרד הרווחה והביטחון החברתי
  • המיזם גדל בכמאה מיליון ₪ ויגיע ליותר משלושים אלף משפחות ב-239 רשויות ברחבי הארץ
  • 65 משפחות נוספות מנתיבות יתווספו למיזם והוא יכלול סיוע חודשי ל-319 משפחות
  • תינוקות עד גיל שנה, למשפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים, ייהנו ממזון תינוקות חינם
  • שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: “אני פועל שהממשלה תיקח אחריות על אחד הנושאים החברתיים החשובים, נפעל להגדלת התקציב עד פי 2 בשנה הבאה”

במסגרת המיזם, יקבלו משפחות הנמצאות באי ביטחון תזונתי חבילת סיוע חודשית בסך של למעלה מחמש מאות ₪. סל הסיוע כולל כרטיס רכישה לרשתות המזון בשווי של 350 ₪ מידי חודש, סל פירות וירקות טריים במשלוח עד הבית, סדנאות להתנהלות כלכלית נכונה ותהליך של מיצוי זכויות מול רכזי המיזם. התכנית אומנם אינה חדשה, אך משרד הרווחה והביטחון החברתי הרחיב אותה באופן משמעותי ביותר- עד כה היה מדובר בפיילוט בעלות כוללת של 40 מיליון ₪ ומעתה הפך המיזם לפרויקט ממשלתי תחת מכרז בעלות של 155 מיליון ₪. לנתיבות יתווספו 65 משפחות והוא יכלול סיוע חודשי ל-319 משפחות. בנוסף לחבילת הסיוע הזו, יקבלו 3,300 משפחות המוכרות לרווחה, להם פעוטות עד גיל שנה, כרטיס רכישה בשווי 200 ₪ מידי חודש לרכישת מזון תינוקות.

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: “המשרד מחזיר את האחריות לביטחון תזונתי למדינה ולממשלה. זוהי קריאת כיוון ואני מתכוון לפעול יחד עם האוצר להרחיב את התקציב לקראת שנת 2023, כמו כן החלטתי שחברה בריאה, צריכה לדאוג שלא יהיו תינוקות רעבים. יש למדינה משאבים, נפעל להרחיב את המיזם”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן