מרכז המחול “מובמנט” של רשת המתנ”סים העירונית שימח את בני הגיל הלשישי בבית וקס

תלמידי מרכז המחול “מובמנט” של רשת המתנ”סים העירונית למרכז היום לקשיש בבית וקס לשמח ולרגש את בני הגיל השלישי לרגל חג החנוכה.

הלהקה המיוחדת, הגיעה בהתנדבות מלאה, הופיעה, הרקידה ושמחה את הצופים בבית וקס והאירו להם עוד יותר את חג החנוכה. מנהלת מרכז היום לקשיש, בתאל דיין ורכזת חברה ותעסוקה רחל מלכה, קיבלו יחד עם הקשישים את הילדים המתנדבים בחום ואהבה, הכינו עבורם שי עבודת יד וחילקו סופגניות. הן ביקשו להודות לעיריית קרית גת ולמחלקת תרבות ברשת המתנ”סים העירונית בניהולה של נורית אזרד ורון כהן מנהל “מובמנט”, למתנדבים הצעירים על היענותם ללא היסוס ומחוותם כלפי הקשישים במרכז. כמו כן ביקשו להודות לזמר רפאל שניר, בן העיר, שהגיע אף הוא לשמח ולרגש.

להקת המחול, המנוהלת ע”י רון כהן, מורכבת מקבוצות גיל- חוג הברייקדנס לכיתות ד-ו בהדרכתו של רפאל בניפלח, חוג הג’אז לכיתות ד-ה וכן חוג הג’אז לילדי גן חובה – כיתה א’ בהדרכתה של ענבר קוטה. הלהקה מייצגת את העיר קרית גת כבר מספר רב של שנים בגאווה גדולה כאשר הם קוטפים בדרך תארים ומדליות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן