news08.net/ads.txt

מרכז חלו״ם ברמלה מציג- חדשנות וסייבר בעולם המודרני

הרבה דלתות נפתחות בפני התלמידים המחוננים והמצטיינים במרכז הלמידה ברמלה. דלת גדולה ורחבה נפתחת למרחב “הרצאות אורח” בנושאים שונים. מנהלת מרכז חלום רמלה קרן שיליאין: “הרצאות אלה ניתנות בהתנדבות על ידי מומחים בתחומם, בנושאים “חמים”, שהם על הפרק מבחינה לאומית וכלל עולמית.

הרצאות האורח הן נדבך נוסף על הפעילות הלימודית החקרנית והחווייתית המתקיימת במרכז חלו”ם, לפי תכנית קורסים מגוונת. זאת דרך נוספת שלנו להעשיר את עולמם התודעתי של תלמידינו. החשיפה שלהם ל”עולמות” חשיבה נוספים, מעוררת מוטיבציות אישיות, מכוונות דרך לעתיד”.

בחודשים האחרונים התקיימו 4 הרצאות אורח, שהציגו בפני התלמידים תכנים מרכזיים בעולמנו הדינמי. אורן בליצבלאו, מוביל תחום האחריות החברתית בחברת Sygnia מבית Team 8 העוסקת בייזום והקמת חברות סייבר פורצות דרך, הגיע להרצות בפני תלמידנו על עולם הסייבר והחדשנות בעידן המודרני. אורן הוביל אותנו למסע בגבולות המרחב הדיגיטלי וחשף את התלמידים לעולם הסייבר על אתגריו.

האסטרונאוט יצחק מאיו סאל במיל’, שחלק אימוני חלל עם האסטרונאוט אילן רמון ז”ל, העביר לתלמידנו הרצאה מעוררת השראה על “להיות אסטרונאוט” . יצחק חשף אותנו לאבני הדרך של האסטרונאוטים הראשונים; למסלול האסטרונאוט בחלל, לאימונים ולהכשרה ב- NASA, לתחנות חלל ועוד. אלינור זייפר,  אמה של לדר, תלמידה במרכז, העוסקת במיתוג חברות וארגונים, העבירה הרצאה סדנאית בנושא “מיתוג” – איך הופכים מוצר למותג, בעולם שמותג מסמל יוקרה ואיכות. בנוסף זכו תלמידי המרכז להרצאה הסדנאית של שם שימי, מנהל מחקר ופיתוח של מכון פילת בנושא: “מיון תעסוקתי במאה ה-21” – שם הסביר לתלמידים כי אנחנו עומדים היום בפתחה של המהפכה התעשייתית הרביעית ואיך העולם התעסוקתי משתנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן